StoryEditorOCM
ŽivotStruji struja

Predstavljanjem električnih vozila Renault najavio tržišnu ofenzivu u Hrvatskoj, te povećanje broja javnih punionica

10. srpnja 2017. - 10:29

Renault je krenuo u totalnu ofenzivu u pogledu električne mobilnosti, a nakon europskih tržišta na red je stiglo i hrvatsko, na kojem je trebalo dopuniti, ali i popraviti dio javnih punionica namijenjenih električnim vozilima ovog proizvođača.

Renault je sa 100.000 električnih vozila bio najprodavaniji brend u Europi, dok u toj brojci model B segmenta Zoe sudjeluje sa 60.000 primjeraka. Dakle, Zoe je daleko najprodavaniji Renaultov električni automobil, a uz njega su na posebno organiziranom eventu u Zagrebu predstavljeni još električni Kangoo Z.E. i mali dvosjed Twizy na četiri kotača.

Renault Zoe konstruiran je isključivo kao električni automobil koji svojim dimenzijama (4084 x 1730 x 1562 mm) i prtljažnikom obujma 338 litara spada u B-segment. Ove godine Zoe je redizajniran...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2024 11:30