ŽivotHulk iz Dalmacije

Pogledajte nevjerojatnu transformaciju ovog Splićanina: 'Ma koje dijete, udrite po jajima, svinjetini, panceti, izbacite ugljikohidrate, vježbajte i kili će sami ići dolje..'

Piše S. J. T.
11. travanj 2018. - 23:10
Joško Bašić, dalmatinski mišićavkoJoško Bašić, dalmatinski mišićavko

Novinari, treneri, TV emisije - svi savjetuju da smršavite ili izgradite dobro tijelo. No, Joško Bašić, poznati splitski trener je sam bilježio svoj napredak i fotografirao se svakih tjedan dana kako bi pratio napredak, te je i nama ustupio te fotografije.

- Kako se ljeto bliži treniraju i po dva puta dnevno sve s ciljem da zablistaju na plaži. Ali ljudi ne slušaju svoje tijelo nego googlaju i traže brza rješenja, nekakve pilulice, čajeve i aparate na struju. Ma to ljudi ne pomaže, pomaže prava hrana i pravi, intenzivni trening - kaže Joško navodeći da je pogrešno tražiti na internetu savjete kako smršaviti.

 


Kad najvećeg "znalca" Googlea upitate kako smršaviti, izbaci vam se sljedeće podatke:

-smanjite masnoće u hrani
-jedite puno voća
-nemojte jest poslije 18 h
-koristite kardio da bi smršavili
-radite veliki broj ponavljanja od 15-20
-nemojte jest žumanjak nego samo bjelanjak
-izbacite sol iz hrane
-konzumirajte 5-6 manjih obroka
-koristi fat burnere i čajeve za mršavljenje
-koristi suplemente kako bi sačuvao mišićnu masu
-piletina je najbolje meso kad želiš smršaviti
-posni sir je najbolji za mršavljenje
-obavezno izbaciti masni sir (gauda, ementaler…)

 

 


- Lista gore navedenih savjeta može ići u nedogled, ali ja sam radio sve suprotno - da „ SVE SUPROTNO“ ! Krenimo od početka: moj glavni pogon je bilo mast iz hrane poput: svinjske masti,masna riba,laneno ulje,masni sir,svinjska mast,kokosovo ulje…,voće nisam konzumirao - osim koštunjavog (lješnjak,badem,orah,brazilski orah …), znao bi jest i u 22 h ako bi bilo potrebe, kardio sam koristio eventualno jednom tjedno (ako i toliko), težio sam podići što veći uteg u osnovnim vježbama poput čučnja, mrtvog dizanja, bencha pa sam tako radio prednji čučanj sa 160 kg i mrtvo dizanje s 200 kg i to u kalorijskom deficitu, a još bitnije od toga mi je bilo imati maksimalnu aktivaciju tog mišića ne gledajući kolika mi je kilaža potrebna.

Težio sam da mišić proizvede maksimalnu kontrakciju. Jutro sam uvijek počinjao s 5 „cijelih „jaja (žumanca sam bacao u mišiće)i 5 feta punomasnog sira, solio sam hranu sa 2,5-3 g soli, konzumirao sam uvijek (max) 4 obroka, fat burnere i čajeve nisam konzumirao. Piletinu sam zamijenio svinjskim i junećim butom, a piletinu sam konzumirao samo ako bih bio u nestašici crvenog mesa. Iako mojim kolegama trenerima posni sir je nezamjenjiva namirnica ja ga nisam konzumirao skoro godinu dana. Svaki put kad na repertoar dođe piletina ona mora bit „začinjena“ s barem 3 fete masnog sira (ementalera, gaude…). Pošto sam na treningu bio dosta venozan, mnogo ljudi je zanimalo kako izbacujem vodu iz tijela.

Nikakvi čajevi,nikakvi diuretici i nikakva sauna samo velike količine konzumirane vode izbacit će vašu potkožnu vodu. Osnovni koncept na koji sam temeljio moju transformaciju je da sam stvarao mali kalorijski deficit cijelo vrijeme te stvarao uvjete da tijelo kao pogonsku energiju koristi potkožnu mast, hranio mišiće onda kad je najviše trebalo (i to samo hranom zadnjih 2 mjeseca) i unosio ugljikohidrate ako je trebalo tj. nakon aktivnosti - priča Joško, navodeći da je za njega čudo keto dijeta o kojoj često piše, a što možete pročitati i na njegovom Facebooku.

Iako ovaj trener preporuča keto dijetu, kao i mnogi drugi sportaši jer "čuva mišiće, a skida salo", raspitajte se više o ovom načinu prehrane kod certificiranog nutricionista i dobro educiranog trenera. Naime, dijeta ima svojih benefita, ali i rizika. Više o keto dijeti (ketozi)  pročitajte OVDJE i OVDJE

 

 

#JOšKO BAšIć#KETOGENA DIJETA#KETOZA#TJELESNA TRANSFORMACIJA#KETO DJETA