StoryEditorOCM
Životkakva PROMIDŽBA!

Najveća reklama našeg turizma od neovisnosti: nevjerojatnih 300 milijuna Kineza gledalo emisiju o hrvatskim ljepotama, a u 'nesvijest' su ih bacile Jelena Rozga i Lana Jurčević

Piše S.J.T.
2. siječnja 2018. - 23:31

Sredinom listopada prošle godine naši mediji su najavlili kako je u Hrvatsku stigla velika ekspedicija novinara, kineskih "celebova", glumaca, producenata i drugoga pratećeg osoblja jednog od najpoznatijih i najutjecajnijih kineskih showa "Day Day Up" kako bi snimili emisiju o Hrvatskoj.

Taj show, navode kineski mediji, utječe na javno mnijenje, a poglavito gdje će Kinezi putovati i koju će zemlju za svoj odmor izabrati.

Snimali su tako u Zagrebu, Dubrovniku, kušali su naše specijalitete. Hrvatsku, među ostalima, predstavljali su Ana Rucner, Maksim Mrvica, Miroslav Ćiro Blažević, Jelena Rozga, Folklorni ansambl "Linđo"... Poznati kineski voditelji i glumci su tako učili plesati domaće tradicionalne plesove, slušali su našu muziku, a show je osmišljen kao red edukacije, red igre i re...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. studeni 2024 04:04