StoryEditor
ŽivotČEDO PERIĆ (22) postigao zavidan uspjeh u natječaju poznate tvrtke na internetu

Mladi Splićanin dizajnirao reklamu za Hugo Boss

Piše PSD.
26. studenog 2009. - 22:49
Čedo Perić s bočicom parfema čiji je oglas na temu “Ljeto”
dizajnirao kao “raster” ljetnih sličica s plaža
Da nije bilo natječaja tvrtke “Hugo Boss”, 22-godišnji Splićanin Čedo Perić, student konstrukcijskog strojarstva, možda nikada ne bi znao da ima ozbiljan talent za računalni dizajn. Iznenadila ga je druga nagrada u jednoj od etapa globalnog natječaja na internetu za osmišljavanje nove reklame za “Bossov” muški parfem.

Petsto osvojenih dolara Čedu raduje, ali više od toga obećanje tvrtke kako će njegov pobjednički rad - bočica parfema utkana u mozaik fotografija sa svjetskih plaža u ljetnom razdoblju - ukrasiti billboard u nekoj od newyorških četvrti.

Ipak, najviše ga je pozitivno šokirao novi izazov: ponuđena dvogodišnja stipendija Internacionalne škole za marketing, koja svoje podružnice ima u čitavom svijetu. Čak 18 tisuća eura po jednoj godini samo čeka na Čedino veliko - da.

A kako sada stvari stoje, ono bi nakon stjecanja diplome na Čedinu aktualnom splitskom studiju, lako moglo uslijediti.

- Natječaj je imao desetak runda, a svaka ima svojeg pobjednika. Podijeljene su po tematskim cjelinama, a zadatak je bočicu “Bossova” parfema izraziti posebnim dizajnerskim rješenjem. Ma, tko je mogao očekivati da će i moj rad dobiti nagradu, i to među njih 40-ak tisuća, koji su kroz sve runde pristigli iz cijeloga svijeta. Natječaj je bio otvoren za sve - kako dizajnerske tvrtke i studente dizajna, tako i amatere. One koji su na računalu otkrili svijet Photo shopa i njegove neslućene mogućnosti. U tu kategoriju spadam ja, s neiscrpnom voljom za zezanciju i igranje s grafičkim mogućnostima – kaže Čedo.

Splitska dizajnerska nada je na natječaj poslala desetak rješenja za tri tematske cjeline. “Bossovu” bočicu “odjenuo” je u boje i motive godišnjih doba, sastavio je od puzzlea, smjestio je i na naslone sjedala u autobusu. No, pažnju žirija, sastavljenog od stručnjaka i globalnog ocjenjivačkog suda, privukao je ljetni mozaik. U njemu je bilo ono nešto za pobjedu.

- Ta reklama dolazi u kategoriji “Ljeto”, za koju sam fotografije pronašao na netu. Zapravo se nisam puno namučio, jednostavno se sve nekako uklopilo. Najgore mi je kad sjednem za stol i počnem razmišljati o dizajnu, potencijalnim rješenjima... Prave ideje mi zapravo dođu iznebuha, kao neki klik na baš ono što treba – kaže Čedo.

Nije odmah primijetio da je došao do pobjedničke razine. Slučajno je, kaže, išao malo surfati, a onda naglo shvatio kako je dogurao do drugoga mjesta.

- Da, mislim da ću se odsad više pozabaviti dizajnom. “Bossov” parfem niti malo ne volim, ali zahvalan sam mu da mi je otvorio još jedan životni put – kaže Čedo Perić. Veli da se samo malo zaigrao s Photoshopom, ali na kraju balade se na njega skroz i navukao. Od dizajna više bježanja nema.

tanja šimundić bendić           
foto: jadran babić / cropix


 

Odlučili stručnjaci i globalni žiri

 

Za postavljene reklame na natječaju mogao je glasati svatko, nebrojeno puta tako se može kliknuti i na vlastita autorska rješenja. E, to je ono što me najviše raduje, činjenica da su drugi ljudi prepoznali moj rad. Ipak je to bilo svjetsko virtualno natjecanje u kojem su sudjelovali i istaknuti stručnjaci s područja dizajna – kaže Čedo.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. srpanj 2021 21:45