
![]() |
Čedo Perić s bočicom parfema čiji je oglas na temu “Ljeto” dizajnirao kao “raster” ljetnih sličica s plaža |
Petsto osvojenih dolara Čedu raduje, ali više od toga obećanje tvrtke kako će njegov pobjednički rad - bočica parfema utkana u mozaik fotografija sa svjetskih plaža u ljetnom razdoblju - ukrasiti billboard u nekoj od newyorških četvrti.
Ipak, najviše ga je pozitivno šokirao novi izazov: ponuđena dvogodišnja stipendija Internacionalne škole za marketing, koja svoje podružnice ima u čitavom svijetu. Čak 18 tisuća eura po jednoj godini samo čeka na Čedino veliko - da.
A kako sada stvari stoje, ono bi nakon stjecanja diplome na Čedinu aktualnom splitskom studiju, lako moglo uslijediti.
- Natječaj je imao desetak runda, a svaka ima svojeg pobjednika. Podijeljene su po tematskim cjelinama, a zadatak je bočicu “Bossova” parfema izraziti posebnim dizajnerskim rješenjem. Ma, tko je mogao očekivati da će i moj rad dobiti nagradu, i to među njih 40-ak tisuća, koji su kroz sve runde pristigli iz cijeloga svijeta. Natječaj je bio otvoren za sve - kako dizajnerske tvrtke i studente dizajna, tako i amatere. One koji su na računalu otkrili svijet Photo shopa i njegove neslućene mogućnosti. U tu kategoriju spadam ja, s neiscrpnom voljom za zezanciju i igranje s grafičkim mogućnostima – kaže Čedo.
![]() |
- Ta reklama dolazi u kategoriji “Ljeto”, za koju sam fotografije pronašao na netu. Zapravo se nisam puno namučio, jednostavno se sve nekako uklopilo. Najgore mi je kad sjednem za stol i počnem razmišljati o dizajnu, potencijalnim rješenjima... Prave ideje mi zapravo dođu iznebuha, kao neki klik na baš ono što treba – kaže Čedo.
Nije odmah primijetio da je došao do pobjedničke razine. Slučajno je, kaže, išao malo surfati, a onda naglo shvatio kako je dogurao do drugoga mjesta.
- Da, mislim da ću se odsad više pozabaviti dizajnom. “Bossov” parfem niti malo ne volim, ali zahvalan sam mu da mi je otvorio još jedan životni put – kaže Čedo Perić. Veli da se samo malo zaigrao s Photoshopom, ali na kraju balade se na njega skroz i navukao. Od dizajna više bježanja nema.
Odlučili stručnjaci i globalni žiri
Za postavljene reklame na natječaju mogao je glasati svatko, nebrojeno puta tako se može kliknuti i na vlastita autorska rješenja. E, to je ono što me najviše raduje, činjenica da su drugi ljudi prepoznali moj rad. Ipak je to bilo svjetsko virtualno natjecanje u kojem su sudjelovali i istaknuti stručnjaci s područja dizajna – kaže Čedo. |