I Suzuki je krenuo s „downsizingom“, pa je u novom kompaktnom crossoveru SX4 S-Crossu 1.6-litrenog atmosferskog benzinca sa 120 KS zamijenio sa dva turbobenzinca manjeg obujma.
U novi SX4 S-Cross sada se ugrađuju 3-cilindarski 1.0-litreni turbobenzinac sa 112 KS, kao i 4-cilindarski 1.4-litreni „turbak“ snage 140 KS pod nazivom BoosterJet.
„Downsizing“, koji kao što i samo ime govori, znači smanjenje gabarita i radnog obujma motora, uz zadržavanje ili povećanje snage, a u pravilu je povezan s turbopunjačem koji prednabija usisnu smjesu na kraju prvog takta, pa se kompresijski omjer u pravilu smanjuje.
Ovog puta na testu smo imali 3-cilindarski 1.0-litreni BoosterJet benzinski motor s turbopunjačem sa 112 KS koje razvija pri 5500 „điri“, ali u kombinaciji s automatskim 6-stupanjskim m...
StoryEditorOCM
ŽivotSUZUKI SX4 S-CROSS 1.0 BOOSTERJET GL+ AT
Mali turbobenzinac je vrlo živahan, a već u osnovnom paketu ima dosta opreme
24. veljače 2017. - 12:43
suzuki_s_cross8-170217
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....