StoryEditor
Životproduljen rok za prijavu na natječaj za Kućni reklamni video - krv

KRV-avi repertoar stiže i u Split

Piše PSD.
28. ožujka 2010. - 00:17

Umoreni i zatupljeni dosadnim, napornim, seksističkim, zastarjelim i loše sinkroniziranim reklamama, u Kulturi promjene Studentskog centra Zagreb i ove godine otvaraju natječaj za Kućni reklamni video – KRV. Snimite svoju reklamu, poručuju svima zainteresiranima autorice Natalija Manojlović i Ana Markić.

KRV ne traži kvalitetu hollywoodskog blockbustera, nego ispred kvalitete postavlja – ideju. Reklamu vašeg kućnog videa možete snimati amaterskom kamerom, fotoaparatom, čak i mobitelom u trajanju do 60 sekundi. Posebni su uvjeti da se moraju oglašavati isključivo hrvatski proizvodi manje medijski eksponiranih izvođača, nikako velikih kojih su nam “pune oči i uši”, kažu autorice.

Klonite se pornografije, narkotika i proizvoda koji zagađuju okoliš, te proizvođača koji ne poštuju ljudska prava, navodi se u propozicijama. “Počelo je kao privatni štos nas dvije prije nekoliko godina, kad smo snimali mala videa u kućnoj radinosti za ekipu. Pomislili smo − zašto ne pretvoriti to u festivalčić?” kaže Natalija Manojlović.

“Na prošlom je festivalu bilo dosta sudionika. Jedni su snimali reklame za nepostojeće proizvode, tako su u doba afere s karlovačkom pivovarom snimili reklamu za ‘Amonijačko pivo’. Neki su svoje videoradove progurali kao reklame, a bilo je i pravih reklama za neke tvrtke koje su pristupom i pametnim idejama bile kao s ‘Noći gutača reklama’”, objašnjava Manojlović.

Autorice su se i same zaigrale pa snimile reklamu za KRV premašivši propozicijama predviđeno trajanje, a koju su prikazale izvan konkurencije. Natalija je po struci psihologinja, ali bavi se kazalištem (koreografija, režija i scenski pokret), snimanjem i montiranjem u Hrvatskoj i Sloveniji, dok je Ana po struci geologinja sa zanimanjem za dokumentarni film, montažu, fotografiju i zaštitu okoliša.

Rok prijave produljen je do 6. travnja, a projekcija pristiglih radova bit će održana u kafiću &td 8. travnja 2010., u 20 sati. Žiri će najbolje reklame nagraditi. Pošaljite reklamu na DVD-u s vašim podacima (ime i prezime ili pseudonim, e-mail adresa i telefon) na adresu: STUDENTSKI CENTAR U ZAGREBU, TEATAR &TD – ZA KUĆNI REKLAMNI VIDEO – KRV, n/r Danijela Terek, Savska cesta 25, 10 000 Zagreb. Kompletan repertoar festivala autorice žele prikazati i u Splitu.

Nenad Medelić

 

KRV POSTER
Reklamu možete snimiti amaterskom kamerom, fotoaparatom ili mobitelom

 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

26. rujan 2020 04:05