Frizeri, pedikeri, kozmetičari, maseri... sve se više suočavaju s klijentima koji zakažu termin i ne pojave se kada ih se očekuje. To je osobito slučaj u frizerskim salonima, gdje fenomen postaje još rašireniji tijekom blagdanskog perioda godine. U salonu Belgijanke Sylvije Maréchal, 3 ili 4 osobe se ne pojavljuju u zakazanim terminima svaki tjedan, što predstavlja pravi gubitak za salon. "Imam puno osoblja koje sjedi i ne radi ništa. Ponekad moramo odbiti druge klijente, a onda se desi da oni koji su zakazali ne dođu", žali se voditeljica salona, piše RTL.be.
Drugi frizerski salon pronašao je rješenje za nadoknadu ovih gubitaka: instalacija aplikacije koja pohranjuje bankovne podatke kupaca prilikom rezervacije sastanaka putem interneta. Ako ne dođu, morat će platiti. "Kupac mora dati svoju karticu i prihvatiti pravila otkazivanja. Ako se otkazivanje dogodi više od 48 sati prije termina, 75% iznosa treba platiti, ako je između 48 i 24 sata, to je 100% iznosa", objašnjava Amandine De Groote, voditeljica drugog salona.