Ideja je pola posla, a dobar marketing prodaje ponekad i najnezanimljivije proizvode. Na današnjem tržištu ni ne može se zaraditi bez reklame, a o njenom uspjehu često puta visi cijeli posao.
Vjerojatno ste već koji put sami sebe uhvatili kako 'padate' na atraktivnost proizvoda ili pakiranje, a nije ništa drugačije ni s natpisima. Ova cvjećarna u Dalmaciji možda i neće 'procvjetati' na poslovnom planu, ali sigurno im neće ni odmoći ova iznenadna popularnost.
Fotografija natpisa ispred ovog dućančića objavljena je na facebook stranici "Dnevna doza prosječnog Dalmatinca", obišla je društvene mreže što zbog ideje, što zbog 'tematike'.
"Imamo dva od tri cvita, uđite i vidite koja su to dva", piše...
StoryEditorOCM
Život'Navalili k'o obadi'
Jedna cvjećarna u Dalmaciji oduševila reklamom, kupci oduševljeni: To se zove marketing, ja bi uša vidit...
6. veljače 2018. - 18:44
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?