StoryEditorOCM

Istraživanje: Hrvati su skloni konsenzusu i dobroj komunikaciji

Piše PSD.
10. lipnja 2015. - 22:33
Hrvatsko se društvo može okarakterizirati kao zajednica koja ne pridaje veliku pozornost društvenim razlikama među pojedincima, ne smatra posebno važnim držanje distance moći, niti je fokusirano na priznavanje razlika u raspodjeli moći, autoriteta, prava i odgovornosti, pokazalo je istraživanje "Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj".

Istraživanje, predstavljeno u srijedu na okruglom stolu u Ekonomskom institutu, pokazalo je da u hrvatskom društvu, baš kao i u Skandinaviji, prevladava feminitet u odnosu na maskulinitet, odnosno da smo skloni odlučivanju postizanjem konsenzusa, dobroj komunikaciji i razvijanju dobrih međuljudskih odnosa.

Predstavljajući rezultate istraživanja, napravljenog na uzorku od 1500 hrvatskih građana, prema metodi...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. veljača 2024 01:17