StoryEditorOCM

HRVATSKI PARADOKS Imamo najbolje suvenire, ali ih se ne može nigdje kupiti

Piše PSD.
23. veljače 2012. - 09:40
Svjetski nakladnik za grafički dizajn i vizualne komunikacije “Index Book” uvrstio je dizajn suvenira Hrvatske turističke zajednice, autora Borisa Ljubičića, u izbor najboljih u svijetu u kategoriji promidžbe.

U svojem ovogodišnjem izdanju “Basic Promo”, koje obuhvaća najbolja kreativna promidžbena rješenja, Hrvatsku predstavlja agencija “Studio International”, dizajnera Borisa Ljubičića, koji je dizajnirao nagrađeni dizajn suvenira HTZ-a.

Riječ je o prepoznatljivom logotipu s kvadratićima crvene i plave boje, a koji su aplicirani na veliki ručnik za plažu, olovku, šalice za čaj i kavu, kutiju za kravatu, press-kutiju, loptu na napuhivanje, suncobran...

ružica mikačić



Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. lipanj 2024 02:51