Svjetski nakladnik za grafički dizajn i vizualne komunikacije “Index Book” uvrstio je dizajn suvenira Hrvatske turističke zajednice, autora Borisa Ljubičića, u izbor najboljih u svijetu u kategoriji promidžbe.
U svojem ovogodišnjem izdanju “Basic Promo”, koje obuhvaća najbolja kreativna promidžbena rješenja, Hrvatsku predstavlja agencija “Studio International”, dizajnera Borisa Ljubičića, koji je dizajnirao nagrađeni dizajn suvenira HTZ-a.
Riječ je o prepoznatljivom logotipu s kvadratićima crvene i plave boje, a koji su aplicirani na veliki ručnik za plažu, olovku, šalice za čaj i kavu, kutiju za kravatu, press-kutiju, loptu na napuhivanje, suncobran...
U svojem ovogodišnjem izdanju “Basic Promo”, koje obuhvaća najbolja kreativna promidžbena rješenja, Hrvatsku predstavlja agencija “Studio International”, dizajnera Borisa Ljubičića, koji je dizajnirao nagrađeni dizajn suvenira HTZ-a.