StoryEditorOCM
ŽivotMINIMALISTIČKI IZGLED, MAKSIMALNA DOBIT

Gužva oko Volva na Auto moto salonu, Splićane intrigira švedska sigurnost

Piše PSD.
10. travnja 2015. - 17:43
Volvov slogan je "ljudi su na prvom mjestu", a ljudi ne manjka koji u City Centeru One, na aktualnom Auto moto salonu Slobodne Dalmacije, razgledaju nove XC60 i S60.

Već prije su krenule akcije u paketima Nordic, no ono što uvijek intrigira je ta švedska kvaliteta, sigurnost. Ima se što vidjeti, nema spora. Minimalistički izgled, ali maksimalna dobit.

Novine u dizajnu

- Baš je tako, ljudi gledaju, nisu cijene niti velike kada je u pitanju klasa ovih vozila, S60 je sada 29.999 eura, dok je XC60 37.999 eura.

Dosta je upita, predbilježbi, ljude zanima ovaj dizajn koji je donio neke novine, a opet zadržao sve ono što je do sada krasilo Volvo - rezimira Ivica Lučić, vlasnik tvrtke Damor auto, ovlaštenog koncesionara.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. studeni 2024 03:55