Dinko Kovačić pripada generaciji zagrebačkih studenata koja je, naravno, nadahnuće imala u čistoći (čak i minimalizmu) te funkcionalnosti Bauhausa, Miesa van der Rohea, Le Corbuisera ali i Franka Lloyda Wrighta tražeći, dakako, svoj vlastiti iskaz i put. Bilo bi odveć jednostavno kazati da je imao sreću jer njegov Split je, u vrijeme kad je bio u kreativnom zamahu, bio veliko gradilište.
Split je tih kasnih šezdesetih doista postajao novi suvremeni grad odlučivši hrabro zakoračiti u – za današnje pojmove nevjerojatno pomno planiranu – budućnost. Poput gradnje nove četvrti nazvane – Split III. Naime, taj ambiciozan projekt, kako je mnogo puta naglasio sam Kovačić, ne bi bio moguć bez vizije i volje „odozgo“ i „odozdo“. U ovom potonjem slučaju gradonačelnika ...
Split je tih kasnih šezdesetih doista postajao novi suvremeni grad odlučivši hrabro zakoračiti u – za današnje pojmove nevjerojatno pomno planiranu – budućnost. Poput gradnje nove četvrti nazvane – Split III. Naime, taj ambiciozan projekt, kako je mnogo puta naglasio sam Kovačić, ne bi bio moguć bez vizije i volje „odozgo“ i „odozdo“. U ovom potonjem slučaju gradonačelnika ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....