StoryEditorOCM
ŽivotNisu oduševljeni

'Di su pare?' jasno pokazali što misle o novoj Pepsi kampanji...

Piše PSD
26. studenog 2016. - 20:47
14980575_1211659765588107_7078632868401843805_n

Kompanija Pepsi pripremila je novu blagdansku reklamu za hrvatsko tržište, no već na prvi pogled jasno vam je zbog čega i nije baš najbolje 'sjela' ciljanoj publici.

Naime, natpis 'Di su pare?', koji su odlučili iskoristit u novim stickerima za mobilnu aplikaciju Viber i marketinškoj promociji, svi su povezali sa satiričnom Facebook stranicom.

Među novim 'PepsiMojiima' nalaze se i fraze 'Ćaća se vraća' (još jedna satirična Facebook stranica posvećena Ivi Sanaderu), 'Samo ljubav' i 'U afteru' koje se također povezuju se ekipom splitskih administratora koji uređuju popularne stranice.

 

Ovo ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. travanj 2024 12:53