
Megaslavnom Black Fridayju i tek nešto manje popularnom Cyber Mondayju (jer ipak se na popustu nudi isključivo tehnika, a kupci se uvijek pale na širi asortiman) pridružio se i - Singles‘ day.
Većina je za njega friško doznala i, aha, kao valjda spoznala da to "samaštvo" simboliziraju ova dva para jedinica (pa se nama datum 11.11. zapravo čini sasvim fino "sparen" i nimalo usamljen, ali, kao što bi Balaš rekao, ma dobro sad...).
Svakako, u moru trgovina koje danas nude neke (mahom sitne i simbolične) popuste, našao se i web shop Sinsay.
Splićani ga poznaju zahvaljujući istoimenoj "trgovini uživo" u jednom shopping centru, u kojoj se dade, za nevelike novce, kupiti komad odjeće, a odnedavno i detalji za ukrašavanje doma.
I upravo u toj splitskoj "trgovini uživo" naša je sugrađanka i čitateljica ovih dana "snimila" sivo-bijeli prekrivač za ležaj, kojeg je planirala kupiti kćeri za Božić, jer je ona na njega reagirala s oduševljenjem, kad su ovih dana zajedno posjetile dućan.
A onda je danas, privučena reklamiranjem Single‘s Dayja i obećavajućih popusta, krenula provjeriti na njihovom web shopu može li željeni prekrivač danas naručiti po povoljnijoj cijeni od one koja je bila istaknuta prije nekoliko dana u dućanu. I obradovala se vidjevši kako se na sučelju njihove stranice "kočoperi" (doduše simboličan), ali ipak popust od - 11 posto. Kao, 11.11. i tako to.
U sekciji "Kuća" pronašla je i isti onaj sivo-bijeli prekrivač za krevet, istog uzorka, istih dimenzija 150X200, koji je u trgovini u shopping centru koštao 159,90 kn.
No uslijedilo je neugodno iznenađenje, jer je u web shopu stajao - 179, 90 kn!
Što znači da, upisivanjem koda za popust "single11hr" (kako je na stranici oglašeno), na dan od popusta i s popustom prekrivač možete kupiti po - višoj cijeni od 160,11 kuna.
Istina da je u pitanju "tek" 21 lipu skuplji proizvod, ali ne da ne bi smio biti ni lipu skuplji, nego 11 posto jeftiniji! Dakle, trebao je koštati 142,31 kunu.
"Ma nije u pitanju novac, u pitanju je obraz! Osjećala sam se kao da su me pljusnuli! Nisu to neki preskupi proizvodi, ali utoliko je sve ovo i žalosnije. Jer u trgovinama koje nude cijenom pristupačne artikle i kupuju mahom ljudi čiji je budžet vrlo ograničen i moraju vagati svaku kunu, prije nego li je potroše. I onda baš tu ići varati... stvarno je tužno" - zaključila je naša čitateljica, uz poruku da neće kupiti ni jedan prekrivač.