StoryEditorOCM
Životprofitabilan brand

Brijuni na račun Tita lani uprihodili 91 tisuću kuna

Piše PSD.
28. ožujka 2008. - 15:59

Nacionalni park Brijuni, koji lik i djelo Tita njeguje kao svojevrsni brand, od prodaje suvenira s Titovim likom i potpisom lani je od 1. lipnja do kraja godine uprihodio 91 tisuću kuna , od čega su 9100 kuna uplatili na račun zagrebačkog Doma na nezbrinutu djecu u Nazorovoj.

Naime, temeljem ugovora o pravu na korištenje imena, žiga i lika Josipa Broza Tita u komercijalne svrhe, koji su 21.svibnja prošle godine potpisali tadašnji ravnatelj Javne ustanove NP Brijuni Ratomir Ivičić, opunomoćenica obitelji Broz, koja je zakonski zaštitila  uporabu lika i imena Tita, njegova unuka Saša Broz i ravnateljica Doma za nezbrinutu djecu u Nazorovoj u Zagrebu Jasna Ćurković-Kelava, 10 posto od prodaje suvenira na Brijunima uplaćuje se Domu.

Glasnog...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. studeni 2024 11:16