U posljednjih nekoliko mjeseci svijet se iz temelja promijenio. Jedinstvene lokacije i zadivljujuća iskustva nemoguće je posjetiti i doživjeti, kretanje preko granica je onemogućeno, društvena okupljanja ograničena, stanovništvo gotovo cijelog svijeta primorano je ostati kod kuće, a stvari koje su bile uobičajeni dio života, danas su neizvedive. Važnost brige za sebe i druge, održavanje bliskih odnosa u promijenjenim uvjetima, povezivanje te međuljudska solidarnost postali su neprocjenjivi.
Globalna platforma Priceless Cities, dio koje je od 2017. godine i hrvatsko izdanje Priceless Croatia, transformirala se iz iskustvene stranice prepune neponovljivih turističkih ponuda u jedinstvenu paletu neprocjenjivih virtualnih doživljaja dostupnih svima – iz udobnosti vlastitog doma. Unatoč fizičkoj distanci, kroz Priceless Cities digitalna iskustva, korisnici Mastercard® kartica mogu se povezati i uživati s članovima svojih obitelji ili prijateljima od kojih su privremeno odvojeni, premošćujući na taj način granične i fizičke barijere. Istovremeno, Priceless Cities pruža podršku malim poduzetnicima koji su svoje ideje i poslove razvili na temelju vlastite strasti i žele ih podijeliti s drugima. Omogućavajući postojećim, ali i novim partnerima, da kroz globalnu dostupnost, na nekoliko svjetskih jezika, prezentiraju svoja znanja i inspiriraju Mastercardove korisnike u milijunima domova, platforma je zaista ispunila svoju svrhu.
Povezivanje s neprocjenjivim mogućnostima nikada nije bilo važnije. Od gastronomskih, umjetničkih, sportskih do kulturnih i glazbenih doživljaja; od live-streaminga, video-chatova, on-line tečajeva ili virtualnih tura, besplatna, neprocjenjiva i pritom djeljiva iskustva, dostupna su u preko 90 zemalja u svijetu. Hrvatska je jedna od prvih zemalja uključenih u Priceless Cities program koja je kreirala digitalna iskustva i ponudila ih globalno na platformi priceless.com.
Prvo je od njih izuzetno uspješan edukativni video webinar „7 tajni uspješne komunikacije koje otvaraju put do dječjeg srca“ Irene Orlović, vlasnice i urednice izdavačke kuće Harfa, jedne od najvećih hrvatskih stručnjakinja za neuro-lingvističku psihoterapiju. Webinar je osmišljen kao pomoć roditeljima da prepoznaju i ispune djetetove potrebe u trenucima krize, a uči ih kako se povezati i komunicirati s djetetom te koje metode primjenjivati za uspješan i zdrav razvoj djeteta. „Drago mi je biti dio ovog projekta. Način na koji smo u interakciji s djecom znatno utječe na to kako će se razvijati mozak našega djeteta. Zato je od neprocjenjive važnosti znati dobro komunicirati s djecom. Nadam se da će ovaj video pomoći roditeljima diljem svijeta da ostvare dobar odnos s djecom kako bi ona izrasla u samopouzdane i samosvjesne osobe“, poručila je Irena Orlović, suradnica u projektu Priceless Cities i globalna Mastercardova ambasadorica.
Kako je Hrvatska jedna od najinteresantnijih gastro destinacija u svijetu, potvrđuje i sudjelovanje hrvatskih restorana u poznatom udruženju restorana JRE – Jeunes Restaurateurs. Upravo je digitalno iskustvo s najboljim chefovima i vlasnicima restorana JRE osmišljeno među prvima, a veliki interes gurmana, korisnika Mastercard kartica, potvrđuje i činjenica kako su svi termini za jedinstveni sat kuhanja rezervirani u roku od 24 sata. Jedan od sudionika koji je otkrio male tajne velikih restorana bio je i Rudolf Štefan, poznati hrvatski chef, čiji restoran Pelegrini nosi Michelinovu zvjezdicu.
„Svijet se u posljednjih nekoliko mjeseci uvelike promijenio, navike i potrebe su izrazito drugačije danas nego što su bile jučer, no bez obzira na promjene, potrošači i dalje imaju potrebu otkrivanja autentičnih i iskrenih iskustava. Uz to, Mastercardov najveći prioritet je zaštititi zdravlje i dobrobit korisnika, klijenata, partnera i zaposlenika pa smo stoga izuzetno brzo prilagodili Priceless Cities – platformu za pristup stotinama ekskluzivnih i zadivljujućih iskustava za korisnike Mastercard kartica, u digitalnu platformu s doživljajima dostupnim diljem svijeta. Ponosni smo na činjenicu što je upravo Hrvatska kreirala jedino od najvrjednijih društveno osviještenih iskustava - video webinar usmjeren na edukaciju o komunikaciji s djecom u doba krize, ali i što je naš Rudolf Štefan bio dio atraktivnog JRE iskustva. Platforma će se nastaviti nadopunjavati korisnim i zabavnim iskustvima kojima Mastercard nastoji povezati svoje korisnike s njihovim najbližima, istovremeno im osiguravajući da u doživljaju maksimalno uživaju iz udobnosti i sigurnosti vlastitog doma”, izjavila je Helena Šekerija iz Mastercarda.
Nakon što se korisnici Mastercard kartica registriraju na internetskoj stranici www.priceless.com imaju priliku virtualno posjetiti neke od najvećih svjetskih znamenitosti, poput opere u Sydneyju ili pak zaviriti u backstage jedne od najpoznatijih svjetskih artističkih skupina, Cirque du Soleil. Camila Cabello, glazbenica nominirana za najprestižniju glazbenu nagradu Grammy, osim što 27. svibnja predstavlja novi glazbeni broj, priprema i poseban akustični koncert iz vlastitog doma, dok će sve ljubitelje sporta oduševiti mogućnost da upoznaju neke od vodećih svjetskih igrača golfa, baseballa, tenisača te nogometaša. Posjetite Priceless.com i vježbajte kod kuće uz vrhunske trenere, uživajte u virtualnim turama poznatih svjetskih muzeja ili zooloških vrtova, sudjelujte u virtualnom kušanju vina, naučite pripremati koktele ili domaću tjesteninu, izrađivati keramiku te pročitajte razne zanimljive i inspirativne tekstove.