StoryEditor
Trendle myth dior

Dior dosjetljivo otvorio ‘drugačiji‘ Tjedan mode u Parizu: nimfe i sirene predstavile najnoviju haute couture kolekciju u jedinstvenom modnom filmu

8. srpnja 2020. - 09:05
profimedia dior

Ovogodišnje izdanje pariškog Tjedna mode, u totalno novom, digitalnom ruhu, dokaz je da vrhunac luksuza u francuskom modnom kalendaru može postojati i bez velikih imena u prvim redovima uz pistu, tisuća znatiželjnika, neodoljivih street style kombinacija i after partyja. Ovog tjedna, Pariz je dokazao da i u doba socijalne distance, moda može i treba živjeti.

Digitalno izdanje pariškog Tjedna mode, kao takvo, održano je po prvi puta u povijesti, a velike modne kuće, poput Diora, nakon sati mukotrpnog rada svoju su najnoviju kolekciju predstavili putem ekrana i jednostavno oduševili.

Dior je među prvima, po rasporedu, iskoristio prednosti digitalne inačice Tjedna mode i svoju najnoviju haute couture kolekciju predstavio kroz prekrasno snimljen film pod nazivom 'Le Myth Dior'. Kolekciju su dočarali modeli prerušeni u nimfe, sirene te druga mitska i šumska stvorenja dok su iz svojevrsne kućice za lutkice birale svečane haljine za jesen/ zimu 2020./2021.

Četrnaestominutni film modne kuće Dior više je od običnog kinematografskog užitka. Riječ je poetičnoj poruci klijentima širom svijeta da moda postoji zbog njih i pronalazi ih tamo gdje se najmanje nadaju.

- Odmah je bilo vidljivo da show nije moguće realizirati, rekla je umjetnička voditeljica Diora, Maria Grazia Chiuri preko Zooma uoči otvaranja Tjedna mode u Parizu. "No, u modi je tako važno vidjeti, osjetiti i dodirnuti umijeće stvaranja."

Rješenje digitalnoj inačici Tjedna mode i stvarnom doživljaju njihove najnovije kolekcije, iz kuće Dior pronašli su u 37 minijaturnih haljina koje su vrijedno pripremali tijekom perioda samoizolacije u Parizu. Minijaturne haljine bit će poslane klijentima širom svijeta, od New Yorka do Šangaja, kako bi im se omogućila preglednost stvaranja izbliza, usporedno s dizajnom toaleta u punoj veličini preko Zooma.

- Možda će vam se činiti jednostavnim stvoriti minijaturnu couture haljinu, no u mnogočemu, to je puno teže, rekla je Chiuri, koja je dodala da su inspiraciju za novu kolekciju i filmu 'Le Myth Dior' pronašli u reprodukcijama u veličinama lutkica, koje su stvorili pariški umjetnici nakon Drugog svjetskog rata. 

Chiuri je naglasila da koncept nije samo u praktičnosti i prenosivosti.

- Mislim da je također u pitanju ideja razigranosti jer u ovom trenutku ne bismo smijeli zgubili ono što je važan element mode. Klijenti ne mogu doći na izložbu, ali umjesto toga imaju personalizirano iskustvo.

- Željeli smo svoj san prenijeti u film kako bismo se svi prisjetili vrijednosti mode - kreativnosti i ideje zanata. Važna je tradicija koju ne smijemo izgubiti. Moramo biti pragmatični i znamo da je u modi sada sve teže. Ali vrlo smo sretni što smo pronašli način da napravimo nešto novo, što nije uobičajena modna revija. S vremenom mislim da bi i ovakav način prezentacije mogao imati istu vrijednost i isti potencijal, zaključila je optimistično Chiuri.

Izdvojeno

20. srpanj 2020 05:25