U METRO centru u Splitu predstavljeni su gastronomski specijaliteti koji očekuju posjetitelje Adventa Prokurative u Splitu, koji počinje u nedjelju, 1. prosinca i traje do srijede, 4. siječnja 2025. godine.
Advent će se ove godine sastojati od četiri kućice: "Bajamonti", pizzeria "Sette Sorelle", "Debeli vepar" i pizzeria "Portas". Tvrtka METRO Hrvatska ponosni je pokrovitelj Adventa Prokurative.
- Misija METRO-a je osnažiti hrvatski ugostiteljski sektor pružanjem podrške, resursa i rješenja koja odgovaraju njihovim potrebama. Zato nam je iznimno drago što smo bili domaćini prvog pretasting događanja u povijesti splitskog adventa kako bismo i time podržali naše partnere u Splitu tijekom zimskog razdoblja koje se tradicionalno smatra razdobljem niže aktivnosti na Jadranu. Adventska događanja prilika su za privlačenje posjetitelja na obalu izvan ljetne sezone, a METRO je pružio podršku ugostiteljima u odabiru visokokvalitetnih namirnica iz našeg širokog asortimana - izjavio je ovim povodom Igor Kotaran, direktor marketinga METRO-a Hrvatska.
U ugodnom druženju, u predblagdanskom ozračju kojim je odisao prostor METRO-a u Kaštel Sućurcu, uzvanici su imali privilegij kušati raznovrsne specijalitete prije nego što budu ponuđeni građanima Splita prve adventske nedjelje. Poziv da im se pridruže upućen je i kupcima koji su se tog trenutka zatekli u trgovini. U, za ovu priliku organiziranoj kuhinji svaka kućica je iz svoje ponude pripremila i predstavila po dva jela. "Bajamonti" je tako predstavio dugo kuhanu svinjsku koljenicu i bakalar trokutiće.
"Portas" je, među ostalim, ponudio philly cheesesteak i za desert "Dubai bun".
"Sette Sorelle" će posjetiteljima na Prokurativama ponuditi tradicionalne dalmatinske fritule i "Pancho" sendvič, a "Debeli vepar" uštipke s džemom od malina i vepra spremljenog na Dioklecijanov način.
Izbor deserta pokazao je da će Splićani i njihovi gosti u dane adventa moći uživati i u nečemu novom kao što je "Dubai bun", slatkiš punjen kremom od pistacija i preliven čokoladom, i u nečemu klasičnom kao što su fritule i "domaći uštipci s domaćom marmeladom", kako su predstavljeni sudionicima prezentacije. Sudeći po reakcijama nazočnih na pretastingu, i jedni i drugi će doći na svoje.
METRO je u Hrvatskoj, podsjetimo, počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku. Nakon više od dvadeset godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se pozicionirao kao lider na HoReCa tržištu na kojemu opslužuje oko 25 posto potreba tog tržišta. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....