Potraga na Google ‘Pamela Anderson bez šminke‘ i ‘Pamela Anderson njega kože‘ porasla je mnogostruko nakon njezinih zadnjih fotografija. Na dodjelu londonskih modnih nagrada došla je bez šminke, a fotografirana je i za luksuzni modni brend Proenza Schouler bez šminke.
Ovo je odmak od njezina prethodnog ultra-glam izgleda, po kojem je poznata otkako je glumila u TV seriji "Baywatch" devedesetih.
"Za mene je prava ljepota slavljenje autentičnosti", rekla je Pamela.
"Želim izgledati poput sebe, osjećati se kao ja, a to znači brinuti se o sebi - iznutra i izvana."
Nebrojeni medijski članci napisani su zahvaljujući Pamelinom stilu bez šminke, a mnogi su odluku najavili kao znak osnaživanja i korak protiv ageizma.
Međutim, kritičari su tvrdili da je Andersonova ‘revolucija bez šminke‘ PR trik. Naime, Pamela Anderson dovedena je kao nova suosnivačica i vlasnica minimalističkog kozmetičkog brenda Sonsie Skin.
Glumica i manekenka stekla je udio u vrhunskom brendu ‘čiste‘ njege kože i radit će na podizanju svijesti o svojoj misiji "holističke ljepote i samoosnaživanja".