Modni brendovi biraju poznata lica, često glumice i glumce, za reklamu proizvoda.
Jennifer Lopez zaštitno je lice nove kolekcije donjeg rublja talijanskog brenda Intimissimi.
"Kolekcija slavi ženstvenost i potiče žene da prihvate sebe kakve jesu, baš poput Lopez koja je kolekciju predstavila moćno i sa stavom", naveli su iz ovog brenda.
Premda je pjevačica i glumica pokazala tijelo bez mane, mnogi nisu zadovoljni što je upravo ona zaštitno lice ove kompanije.
"Koliko je ovo očajno. Ne zna pjevati pa sad radi reklame", "Curo, ohladi više i prepusti pozornicu drugima. Odmori se. Vrijeme je da odustaneš", "Ovo je samo još jedan od dokaza da joj je album totalna propast", "Ona se toliko trudi, ne znam što je iduće. Da je vidimo u toplesu", samo su neki od komentara, prenosi Klix.ba.
J. Lo je u novi album, film i dokumentarnu seriju uložila 20 milijuna dolara, ponajprije za snimanje pratećeg dokumentarca "The Greatest Love Story Never Told".
Baš je ta dokumentarna serija trebala produbiti simpatije javnosti i u trenu rasprodati njezine nadolazeće koncerte. Ipak, album je ocijenjen kao prosječan, film je dobio brojne negativne kritike, prodaja ulaznica za koncerte ispod svih je očekivanja, a dokumentarac je postao nepresušan izvor inspiracije za memove i šale.
Također, mnogi zamjeraju Jennifer Lopez što se nikako nije oglasila o optužbama protiv njenog bivšeg, repera Seana Combsa, koji je trenutno pod istragom zbog optužbi da je sudjelovao u trgovini ljudima u svrhu seksualne eksploatacije.
"Tko zna što je sve vidjela i u čemu je sudjelovala, a ništa ne govori", jedan je od stotina komentara vezan za taj slučaj.