Moto „Ustani, zauzmi se. Za glazbu!“ širi se po cijeloj Hrvatskoj – uz renomirane domaće autore i izvođače, u kampanju HDS ZAMP-a uključili su se i ostali čimbenici glazbene industrije, od vlasnika izdavačkih kuća preko producenata i ton majstora, pa do glazbenih novinara i kritičara.
Podsjetimo, ovogodišnji Svjetski dan intelektualnog vlasništva, 26. travnja, posvećen je glazbi, onima koji je stvaraju i svima nama koji uživamo u njoj. Cilj kampanje „Ustani, zauzmi se. Za glazbu!“ je potaknuti javnost na diskusiju o budućnosti glazbe, načinima na koje ona dolazi do slušatelja te sudbini kreativaca kojima je glazba „i zvanje i zanimanje“.
Kampanji se među prvima odazvao Neno Belan čiji hit s nedavno održanog Zagrebačkog festivala dovoljno govori o važnosti gla...
Podsjetimo, ovogodišnji Svjetski dan intelektualnog vlasništva, 26. travnja, posvećen je glazbi, onima koji je stvaraju i svima nama koji uživamo u njoj. Cilj kampanje „Ustani, zauzmi se. Za glazbu!“ je potaknuti javnost na diskusiju o budućnosti glazbe, načinima na koje ona dolazi do slušatelja te sudbini kreativaca kojima je glazba „i zvanje i zanimanje“.
Kampanji se među prvima odazvao Neno Belan čiji hit s nedavno održanog Zagrebačkog festivala dovoljno govori o važnosti gla...