Uz više od 50 milijuna sveukupnih streamova pjesme "Rim Tim Tagi Dim“, koja je dobila najviše glasova publike na ovogodišnjoj Euroviziji u Malmöu, drugoplasirani na natjecanju Baby Lasagna u posljednje vrijeme broji čak 4 milijuna slušatelja mjesečno na streaming platformama, a pozornost koju je pred izlazak dobivala pjesma "and I“ ukazuje na to da se apetit za glazbom Baby Lasagne i dalje povećava.
Ljubavna pjesma može se opisati kao "glazbeni lonac pun iznenađenja"; prožeta je teatralnim momentima, promjenama u tempu, a ne nedostaje ni maštovitih referenci na talijansku kuhinju. Baby Lasagna servirao je glazbenu poslasticu koja zvukom jasno odskače od njegovih dosadašnjih izdanja.
Evo što Marko Purišić kaže o tome:
"Pjesmu „and I” zamišljam kao veliki trenutak u vlastitoj karijeri baš zbog toga što je to prva pjesma koju je ovaj put publika iščekivala...
Od samog početka sam najavljivao album kao kaotični miks žanrova, te pjesma „and I” jasno prkosi dosadašnjim izdanjima. Uzbuđen sam čuti što će publika reći na “novo lice lazanje”. Neću se truditi opisivati pjesmu, njezin glazbeni smjer ni značenje njezinog teksta - to prepuštam slušateljima” - zaključio je umaški glazbenik.
A što misle slušatelji?