Prema istraživanju FlexJobsa, putovanja su jedan od najvažnijih razloga zašto generacija milenijaca uopće radi. Rezultati ove studije, naime, pokazuju da čak 70 posto pripadnika milenijske generacije, odnosno onih rođenih između 1980. i 2000. godine, navodi putovanja kao jedan od primarnih razloga sudjelovanja na tržištu rada. Jedino je podmirenje osnovnih životnih potreba kao motiv prisutan u većem postotku od želje za putovanjima, preciznije kod njih 88 posto.
Istraživanje provedeno na 3000 ljudi, različitih životnih dobi, pokazalo je da upravo pripadnici milenijske generacije, u odnosu na druge generacije, najviše cijene fleksibilnost na poslu, koja bi im, između ostalog, pružila i više mogućnosti za putovanja.
Digitalni nomadi
Njih čak 34 posto već je promijenilo po...
StoryEditorOCM
PutovanjaISKUSTVA PRIJE STVARI
Rade da bi se kretali: sve što želi milenijska generacija je - putovati!
14. prosinca 2016. - 00:09
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?