U trenutku kada ste odlučili koristiti servise poput Bookinga ili AirBnB-a za rezervaciju smještaja u svojim apartmanima, svidjele su vam se mogućnosti koje te stranice nude. Promocija, vidljivost u tražilici za potencijalne goste, detaljni opis apartmana zbog kojeg se dogovor s gostom svodi na minimalni broj pitanja prije rezervacije. Isti servisi su, s druge strane, i gostima dali jednu važnu mogućnost: ocjenjivanje vas kao domaćina nakon boravka u apartmanu.
A gosti danas znaju što žele, ne podnose nepotpune ili netočne informacije. U tim slučajevima reagiraju pisanjem negativne recenzije, koja loše utječe na vaše daljnje pozicioniranje na servisima za najam privatnog smještaja. Kako ocjene na web stranicama utječu na buduće goste?
Stranica Repup je nedavno istražila ...
StoryEditorOCM
Prostorijazadovoljan gost - najveći uspjeh
Vaši apartmani dobivaju loše ocjene? Ovo su najčešći razlozi! Savjetujemo kako ukloniti nedostatke, odgovoriti na negativnu kritiku te imati same petice
2. travnja 2018. - 13:31
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?