Većina vatrogasnih postrojbi do sada je zapaljene električne automobile gasila vodom jer pjena za gašenje, koja se koristi za požare benzinskih ili dizelskih vozila, nije prikladna za litij-ionske baterije. Vatrogasna postrojba iz Pine Levela (SAD) na službenoj Facebook stranici objavila koliko im je vode trebalo za gašenje električnog vozila Tesla Model Y, koji je bio u plamenu na cesti I-65 u državi Alabama. Tesla Model Y zapalio se na autocesti na Božić, zbog čega su vatrogasci morali potpuno zatvoriti cestu i zatražiti pomoć iz šest okolnih mjesta, navodi Revija HAK.
Za gašenje požara bilo je potrebno ukupno 136.000 litara vode. U jednosatnoj akciji sudjelovala su tri vatrogasna vozila, četiri cisterne, tri zapovjedna vozila, dva spasilačka vozila i vozilo hitne pomoći.
Za usporedbu: kako bi se ugasio požar na klasičnom automobilu vatrogascima u prosjeku treba oko 2000 litara vode. neki navode da to dođe i do 5000 litara, što je neusporedivo manje nego što je to u slučaju električnih auta.
S obzirom na sve veći broj električnih automobila, jasno je da vatrogasne postrojbe trebaju posebnu opremu za gašenje električnih automobila. Uz protupožarnu vreću razvijenu u Njemačkoj mogu pomoći i protupožarne deke iznimno otporne na toplinu, kojima se vozilo može u potpunosti prekriti. Samo vrijeme će pokazati koja će se vatrogasna oprema pokazati najboljom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....