Nedavno je Meghan Markle, supruga princa Harryja, objavom glamuroznog videa na Instagram stranici obznanila da pokreće novi luksuzni lifestyle brend nazvan "American Riviera Orchard".
U videu se, među ostalim, vidi kako Meghan, koja je s Harryjem prije četiri godine napustila kraljevsku obitelj i s mužem i djecom se skrasila u rodnoj Kaliforniji, kuha u rustikalno uređenoj kuhinji, a vide se i ruke žene kako aranžira ružičasto i bijelo cvijeće.
Na novom projektu Meghan je navodno radila više od godinu dana, a predstavlja sve ono što je blisko njezinu srcu. Uz lifestyle brend slijedi i Netflixov kulinarski show u kojemu će Meghan pripremati i prodavati vlastite proizvode, poput džemova, namaza...
To će voditi prema knjizi i blogu koji će se također baviti kulinarstvom, a brend "American Riviera Orchard" fokusirat će se na dom, vrt, hranu i općenito stvari vezane uz životni stil. Na Instagramu nije bilo moguće komentirati, a poveznice na novu web-stranicu upućivale su zainteresirane da mogu ostaviti svoju e-mail adresu i pridružiti se listi čekanja.
No, čini se kako Meghan svojim lifestyle "voćnjakom" zapravo kopira također kalifornijski brend "Flamingo Estate" kojeg je 2020. pokrenuo Richard Christiansen. Počelo je to kao pandemijski pothvat tijekom kojeg je povrće lokalnih farmera lijepo zapakirao i prodavao svojim bogatim prijateljima po visokim cijenama, a u međuvremenu se biznis proširio i postao vrlo uspješan, piše Daily Mail.
Primjerice, mala staklenka sušenih jagoda, posutih čilijem, košta 80 dolara, vrećice gnojiva koštaju 75 dolara, staklenke meda od pčela glumačkih zvijezda Julianne Moore i Willa Ferrella koštaju 250 dolara... "Flamingo Estate" prodaje i miris za automobile koji miriše na maslinovo ulje, sapune od rukom ubranog crnog papra s Madagarskara i jasmina s egipatske farme koji se bere u zoru svakog dana, a tu su i svijeće koje odobrava Dalaj Lama...
Većina proizvoda dolazi iz Christiansenovog velikog vrta i priprema se u njegovoj vili u toskanskom stilu nedaleko Los Angelesa, kući koja je svojevremeno pripadala redatelju pornografskih filmova i u njoj je bio i studio za snimanje.
Sada se u kući odvija potpuno drugačija priča, Meghan i Harry su nekoliko puta tijekom 2022. posjetili Christiansenovo imanje, a njezin novi lifestyle brend, kojim će upravljati iz svoje vile u toskanskom stilu u kalifornijskom Montecitu, baš jako, jako podsjeća na ono što se radi u "Flamingo Estateu".
Meghan je navodno bila toliko zadivljena da je željela biti aktivna partnerica u biznisu kojeg vode Christiansen i njegov dečko Aaron Harvey, kao što je napravila s tvrtkom Clevr Blends, u koju je investirala u prosincu 2020. godine.
Ona i Harry su postali veliki obožavatelji Flamingo Estatea da su njihove proizvode imali u svojoj kući, primjerice, nekoliko knjiga o vrtlarenju i okolišu tog brenda, a cijena kompleta od šest knjiga je oko 350 dolara, vidi se u videu iz 2022. kojim Harry promovira novozelandski projekt ekoloških putovanja u svojoj radnoj sobi.
Usprkos Meghaninim željama, dogovor o suradnji s "Flamingo Estateom" nije postignut, ali je ona svakako stekla insajderski uvid u takvu vrstu projekta i sada pokreće nešto vrlo slično, brend kojim želi zauzeti dio prostora na kojemu operira Flamingo Estate.
Primjerice, Meghanin "American Riviera Orchard" planira objavljivati recepte online i u obliku knjiga. "Flamingo Estate" je objavio kuharicu "Fridays From The Garden" sa 150 recepata i predgovorom "kraljice lifestylea" Marthe Stewart, cijena kuharice je blizu 80 dolara.
"American Riviera Orchard" planira prodavati džemove, "Flamingo Estate" ima u ponudi i tri džema napravljena u suradnji s Chrissy Teigen, koja i sama objavljuje kuharice i ima cijelu sekciju posvećenu stvarima koje svatko treba imati u svojoj smočnici.
Meghanin brend planira prodavati maslace od orašastih plodova, umake i začine, "Flamingo Estate" prodaje ulje s čilijem, maslinovo ulje i umak od matche. U ponudi ima i vrtni alat, komplet od bronze košta nevjerojatne tri tisuće dolara, treba vidjeti koju će cijenu Meghan prilijepiti na svoje proizvode za rad u vrtu.
Kao i Meghan, "Flamingo Estate" ima svoje kokoši i prodaje jaja, a drži i koze. Nešto je ipak jedinstveno za Meghan – kaligrafijom inspirirani logo brenda i otmjeni pisaći pribor svih vrsta, a naknadno je ponudu svoga brenda proširila i na kozmetičke proizvode.
S obzirom da se ne očekuje da će Netflix produljiti ugovor s Meghan i Harryjem nakon isteka u jesen sljedeće godine, a ugovor sa Spotifyjem je naprasno raskinut lani, moraju pronaći načina da financiraju svoj luksuzni životni stil, koji uključuje i navodne troškove zaštitarske službe od dva milijuna dolara godišnje.
Puno više informacija o Meghaninom brendu i ponudi trebalo bi se znati za dva-tri tjedna, kad bi trebao zaživjeti nakon nedavne najave koja je dosad privukla više od 550.000 pratitelja na Instagramu. Hoće li se među njima naći dovoljno onih koji će biti spremni platiti vjerojatno poprilično skupe džemove, namaze i druge proizvode vojvotkinje od Sussexa, tek će se vidjeti.