Od trenutka kad se u majčinom naručju prvi put suočila s vanjskim svijetom, nesvjesna utjecaja kojeg će od tog trenutka imati, bila je umotana u bijeli vuneni šal brenda GH Hurt & Son.
Napravljen od vune merino ovce, šal se prodavao po cijeni od 68 funta, privukao je 100.000 posjetitelja iz 183 zemlje na web stranicu brenda, rasprodan je u roku od nekoliko sati, a proizvodnja se preko noći udvostručila.
Tako je malena britanska princeza Charlotte, koja danas slavi deveti rođendan, a tim povodom objavljen je njezin novi portret, kojeg je snimila mama Kate, doslovno od rođenja postala modna ikona s golemim utjecajem koji se mjeri u milijunima funta.
Slično kao i sa šalom u koji je bila umotana kad su se princeza Kate i princ William sa svojom novorođenom kćeri pojavili ispred rodilišta, u kojemu je rođena 2. svibnja 2015. godine, događalo se proteklih godina i sa brojnim drugim odjevnim predmetima koje je Charlotte nosila.
Primjerice, kad je desetomjesečna princeza bila na svojim prvim skijaškim praznicima s roditeljima i starijim bratom Georgeom, šoping ludilo izazvale su ružičaste čizme koje je nosila na fotografiji koju su Kate i William objavili. U roku od nekoliko sati prodano je 259 pari tih malenih čizama, koje su koštale 25 funta, što je bilo povećanje od 97 posto u odnosu na uobičajenu prodaju.
Kad je princeza Charlotte slavila drugi rođendan, kraljevska je obitelj objavila fotografiju na kojoj nosi žuti džemperić čija je cijena bila 20 funta. On se za nekoliko minuta rasprodao na internetskoj stranici brenda John Lewis, a kasnije se pojavio na eBay-u po trostruko većoj cijeni.
Smijući se i mašući okupljenim reporterima kad je s ocem i bratom Georgeom došla u rodilište posjetiti mamu i tek rođenog brata Louisa u travnju 2018. godine, Charlotte je nosila haljinicu cvjetnog uzroka brenda Little Alice. Cijena joj je bila 45 funta, a rasprodala se u roku od 24 sata.
Slično je bilo i sa haljinom koju je nosila na fotografiji snimljenoj povodom njezinog četvrtog rođendana. Bila je to kreacija brenda Liberty, koštala je 70 funta i nestala je iz prodaje za nekoliko dana.
Haljina cvjetnog uzroka dizajnerice Rachel Riley, koju je Charlotte nosila na portretu objavljenom za njezin šesti rođendan, koštala je 59 funta, a postala je najbrže prodavani odjevni predmet u 25 godina dugoj povijesti brenda.
Na paradi povodom službenog rođendana monarha 2022. godine Charlotte se pojavila u plavoj haljini od šifona brenda Patachou, čija je cijena bila 77 funta. Gotovo trenutačno rasprodane su gotovo sve veličine u kojima je haljina bila u prodaji.
Na velikoj zabavi povodom platinastog jubileja njezine prabake, pokojne kraljice Elizabete II., Charlotte je nosila crvenu haljinu brenda Monsoon, ukrašenu šljokicama. Cijena haljine bila je 41 funtu, a rasprodala se u roku od nekoliko sati, a kasnije se, zbog goleme popularnosti, u prodaji pojavila haljina vrlo sličnog stila.
Na Igrama Commonwealtha Charlotte je nosila haljinu na prugice brenda Rachel Riley, čija je cijena bila 39 funta, a rasprodana je u roku od 24 sata.
Kad se prošle godine s roditeljima i bratom pojavila na muškom finalu teniskog turnira u Wimbledonu, Charlotte je u kraljevskoj loži neko vrijeme nosila sunčane naočale brenda Leosun, koje su koštale 28 funta. Rezultat je bio povećanje prometa na web stranici brenda za 450 posto. Nosila je i haljinu cvjetnog uzorka španjolskog brenda Friki, čija je cijena bila 169 funta. Haljina se rasprodala tijekom te večeri.
Mala princeza, koja je treća u nasljednom redu za britansko prijestolje, iza oca Williama i brata Georgea, ide stopama mame Kate kad je modni utjecaj u pitanju. Šoping statistike i ankete među roditeljima pokazuju da je Charlotte velika ikona stila među djecom.
Brend Finance je prije nekoliko godina procijenio da će Charlotte tijekom života britanskom gospodarstvu pridonijeti sa više od tri milijarde funta, a u kolovozu prošle godine Reader‘s Digest je njezin doprinos ekonomiji procijenio na 3,6 milijarde funta.
Ima i onih koji tvrde da će ta brojka biti još bitno veća kako Charlotte bude odrastala...