Sve je veći broj pritužbi na kurirske službe u Srbiji, zbog kašnjenja ili neuručenja pošiljaka, ali i zbog bahatog ponašanja pojedinih dostavljača. Ovaj trend posebno je u porastu s dolaskom korona virusa i procvatom online prodaje, kada je zabilježen i nagli skok potrebe za kurirskom dostavom, piše Luftika.rs.
Iako postoje jasno propisana pravila transporta paketa, kao i vremena i načina dostave, pojedinci iz redova kurirskih službi očito ih se ne pridržavaju.
Takvom ponašanju svjedočila je gospođa čije je neugodno iskustvo podijelila korisnica Twittera na ovoj društvenoj mreži.
- Lijep pozdrav, kome se mogu požaliti na dostavljača iz Beksa? Da njih direktno zovem ili? Tražim direktora, što da radim? - upitala je, kako bi se doznala za žalbeni postupak, a potom i podij...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....