StoryEditorOCM
Modagolišava kampanja

Tina Katanić postala zaštitno lice modnog brenda Ipanema za Hrvatsku

Piše PSD.
9. travnja 2014. - 15:05
Tina Katanić novo je zaštitno lice svjetski poznatog modnog brenda Ipanema za Hrvatsku.

- Presretna sam što sam dobila mogućnost biti zaštitno lice Ipaneme koju u svijetu promovira poznata manekenka Gisele Bündchen. Čak mi ni cjelodnevno snimanje nije bilo problem jer sam imala priliku vidjeti i isprobati najnovije modele japanki. Vesele me nadolazeći dani kada ću moći stalno nositi japanke i sandale uz ljetne haljine - ne krije Tina svoje zadovoljstvo snimljenom kampanjom.

Brazilska tvrtka Ipanema poznata je po svom raskošnom šarenom stilu koji je i glavno obilježje najglamuroznijeg susjedstva u Brazilu po kojem je dobila ime.

Da je Ipanema jedna od najpopularnijih svjetskih proizvođača obuće; točnije japanki i sandala, potvrđuje i njihovo zaštitno lice Gisele Bündchen, najp...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. studeni 2024 20:30