StoryEditor
Modavirtualno izdanje

Pariz bez glamura, bez milijarde eura i brojnih poznatih lica: Danas počinje Tjedan visoke mode, ali na digitalnoj platformi

6. srpnja 2020. - 11:52
Ovako je to izgledalo još u ožujku...  Xinhua/Eyevine/Profimedia

Zaboravite na vrhunske street style kombinacije, zaboravite na fotografije tisuće znatiželjnika koji bi satima strpljivo čekali da susretnu neko poznato lice, zaboravite na glamur koji je "tekao" u potocima...

Naime, u Parizu danas starta Tjedan visoke mode, no ovoga puta on će imati novo, digitalno ruho. Zbog pandemije koronavirusa, vrhunski dizajneri od 6. do 8. srpnja svoje će haute couture kolekcije predstaviti u internetskim modnim izlozima, nastojeći na taj način zadržati svoju bogatu klijentelu. A s takvom praksom trebao bi se održati i skorašnji praznik mode u Milanu, koji je na rasporedu od 14. do 17. srpnja.

U ovo doba Pariz je vrvio gostima, hoteli su bili puni, novinari i paparazzi bili su postavljeni ko "zapete" puške, euri su se slijevali sa svih strana, a sada, po "novom normalnom" toga više nema. Kako i sve ostalo, i Tjedan visoke mode dobit će svoje virtualno izdanje.

Christian Dior, Valentino, Chanel..., svi oni će nove kolekcije predstaviti na digitalnim platformama. U videosnimke će biti uvršten dodatni sadržaj, a raspored će biti sličan kao kad se revije održavaju u stvarnosti.

image
...a ovako će to otprilike izgledati sada
 
Fashion Pps/Bestimage/Profimedia

Po procjeni udruga "haute couture" brandova, tjedni mode gradu Parizu godišnje donesu oko 1,2 milijarde eura.

- Na moje je poslovanje virtualni tjedan visoke mode u Parizu utjecao jako negativno jer ovaj put nema klijenata koje obično vozim, kazao je Guillaume Connan, koji u svojoj limuzini s revije na reviju najčešće prevozi modne urednike i bogate uzvanike modnih revija.

- Nedostajat će mi publika, nedostajat će mi prijatelji, kazao je jedan od sudionika pariškog Tjedna visoke mode, Stephane Rolland. No Christophe Josse, koji se bavi istim poslom, kaže da je uživao u drukčijem načinu predstavljanja modnih tkanina i dizajna.

- U početku sam malo oklijevao, pitajući se što se uopće može predstaviti klijentima na digitalan način, rekao je Josse.

Šetnja stvarnim modnim pistama do rujna bi se trebala vratiti na dnevni red pariških modnih događanja, a "haute couture" brandovi već rezerviraju mjesta, kaže Frederic Hocquard, gradski vijećnik zadužen za turizam i kulturne događaje u glavnome francuskom gradu. Živi bili, pa vidjeli...

Izdvojeno

21. srpanj 2020 00:07