Splitska modna kuća Mak obilježila je 30 godina rada i djelovanja prigodnom kampanjom 'This is Mak' koja slavi modernu, samosvjesnu, ženstvenu, poslovnu ženu. Najnovija kampanja ujedno je i hommage kolekcijama koje su obilježile trideset godina kreatorice Nede Makjanić Kunić na modnoj sceni.
Raskošni kaputi s paspuliranim detaljima, voluminozne suknje, hlače od pepita uzoraka, haljine od eko kože u ljubičastim tonovima te otkačeni sakoi, inspirirani su Makovom prvom pret-a-porter kolekcijom predstavljenom još davne 1986. godine.
Kako naglašava splitska kreatorica, riječ je o bezvremenskim komadima zbog čega Mak svih ovih godina vole poslovne žene različitih zanimanja i životne dobi. Upravo stoga za zaštitno lice svoje rođendanske kampanje Neda Makjanić Kunić angažirala je ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....