Ivan Dečak, miljenik mlade urbane publike te frontmen virovitičke rock grupe Vatra koja posljednih godinu dana ne silazi s prvih mjesta domaćih glazbenih ljestvica, utjelovio je modernog i avangardnog muškarca u lokalnoj kampanji talijanskog brenda Antony Morato, snimljenoj u Hrvatskoj.
Kroz urbane vizure Zagreba, grada u koji se Ivan zaljubio još kao klinac, jedan od najbrže rastućih talijanskih fashion brendova za muškarce donosi priču o slobodi i kreativnosti pojedinca; priču o samosvjesnom muškarcu koji pridaje pozornost individualnom stilu odjevanja.
Prepoznatljive stepenice sportskog centra Arena, užurbano tramvajsko stajalište na Savskom mostu, minimalističke linije Muzeja suvremene umjetnosti, retro restauran RougeMarin te obrisi grada s krova hotela Arcotel Allegra, pos...
Kroz urbane vizure Zagreba, grada u koji se Ivan zaljubio još kao klinac, jedan od najbrže rastućih talijanskih fashion brendova za muškarce donosi priču o slobodi i kreativnosti pojedinca; priču o samosvjesnom muškarcu koji pridaje pozornost individualnom stilu odjevanja.
Prepoznatljive stepenice sportskog centra Arena, užurbano tramvajsko stajalište na Savskom mostu, minimalističke linije Muzeja suvremene umjetnosti, retro restauran RougeMarin te obrisi grada s krova hotela Arcotel Allegra, pos...