StoryEditorOCM
Modaanovi

Damska jednostavnost Ivone Glavaš koja je osvojila Splićanke

Piše PSD.
29. listopada 2015. - 20:37
U početku je Osječanka i studentica na Ekonomskom fakultetu u Splitu Ivona Glavaš nakit izrađivala samo za sebe, ali brojne pohvale koje su stizale na njezin račun dale su joj ideju da od toga napravi i nešto više.

I tako se rodio Anovi, brend u sklopu kojeg danas više ne nastaju samo maštovite ogrlice, narukvice i naušnice, već i divne, naoko bazične i vrlo nosive haljine, od kojih je posljednja, pencil kroja, s ukrasnom kapuljačom, već postala jesenski bestseler.

- Anovi se službeno rodio lani u studenom kada sam ga pokrenula kao obrt, iako nemam formalno dizajnersko obrazovanje, ali mi je u planu nakon diplome menadžmenta na splitskom Ekonomskom fakultetu. Dugo mi je bila želja upisati tečaj krojenja i šivanja, što sam si naposljetku ispunila i završila.

U početku...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. svibanj 2024 03:51