StoryEditorOCM
Modasamo za frajere

Dalibor Jakus: 'Barba' je stvoren za moderne bonvivane i zaigrane dandyje

Piše PSD.
29. siječnja 2016. - 14:04
Njegovi se proizvodi redovito nalaze na listama stvari koje svaki muškarac mora imati, a kako i ne bi kad je pionir muškog asesoara u nas.

Jer dok se ostatak Hrvatske (i planeta) brinuo o tome što treba ženama, PR stručnjak Dalibor Jakus (40) tu je vidio priliku za sebe, bradatog muškarca s potrebama, i osnovao - "Barbu", brend uz kojeg slobodno može pisati "rezervirano za muškarce", jer među onim što nudi teško bi bilo što za sebe pronašla neka dama.

- Dvije su tu priče u jednoj: jedna se veže uz Barbu kao suvremenog boema, a druga kao športskog i urbanog muškarca. U prvoj priči "Barba" ima tabakeru, kožni notebook, balzam za bradu i bedževe kao predmete iz kolekcije, a drugoj priči pripadaju "Barba Jardin" majice, platneni ruksaci i torbe.



- Odnedavno u ponudi imamo i rupčiće za košulje, koji su idealan dodatak jaknama i sakoima - govori Jakus, inače glavni PR poznate agencije Nulaosam.

- Izuzetno sam se trudio da se "Barba" percipira kao muška marka, iako već samo ime implicira na koga se brend odnosi. Jednostavnije se u početku pozicionirati kao uniseks brend, čime stvarate veći interes, ali i ulazite u žešću tržišnu borbu s ostalima.

Kod nas je zapravo malen broj marki, barem onih modnih, koje se vežu isključivo iz muškarce, iako danas postoji mnoštvo toga što zadovoljava različite, pa i muške ukuse, a doba internetske komunikacije olakšava im dostupnost.

Smatram da je kod nas slučaj taj da su mnoge mogućnosti za muškarce još nedostupne i zbog toga jer smo percipirani kao poprilično ležereni i oni koji idu linijom manjeg otpora.

No, srećom to se polako mijenja - smatra i pojašnjava da se iza imena "Barba" krije alter ego mnogih bradatih muškaraca, pa tako i njegov osobni - bonvivan, putnik namjernik, pisac, šarmantni komunikator, pomalo boem i zaigrani dandy, ali svakako, veli, jaka ličnost s promišljenim stavovima i osjećajem za druge.

- Još je nekoliko razloga koje nadopunjuju priču oko imena, od toga što je meni kao Splćaninu i Dalmatincu ta riječ vrlo upečatljiva i gotovo svakodnevna, do toga što njome želim i geografski odrediti podrijetlo moje "bradate priče" - govori svestrani Dalibor, koji osim prema komunikacijama i modi, gaji ljubav prema pisanju i politici.

- "Barbu" danas vole - govori - sve generacije muškaraca podjednako, no ipak su nešto povezaniji s onima u dobi 30-45 godina.

- Drago mi je da muška njega ne uključuje više samo after shave i kremu po potrebi. Danas brojni brendovi nude štošta, a svijest o muškoj njezi zaista se promijenila - zaključuje naš sugovornik.

 Nevena Banić Bilan, foto: pr

T-shirtovi osvajaju svijet

Zanimljivost iz ponude jesu i majice koje su njihovi ponosni vlasnici pronijeli po cijelom svijetu. A razglednice i fotografije koje idu tome u prilog pristizale su iz cijelog svijeta, od Švedske, Grčke, Turske, Meksika pa sve do Novog Zelanda.
"Barba" za sve

Koga je od poznatih faca osvojio Barba? Mnogima se sviđa, naročito glumcima. No, kod kreiranja image kampanja ipak nastojim surađivati s osobama koji nisu toliko poznate kako bi se više prezentirao sam brend.


Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. lipanj 2023 08:40