
Jer dok se ostatak Hrvatske (i planeta) brinuo o tome što treba ženama, PR stručnjak Dalibor Jakus (40) tu je vidio priliku za sebe, bradatog muškarca s potrebama, i osnovao - "Barbu", brend uz kojeg slobodno može pisati "rezervirano za muškarce", jer među onim što nudi teško bi bilo što za sebe pronašla neka dama.
- Dvije su tu priče u jednoj: jedna se veže uz Barbu kao suvremenog boema, a druga kao športskog i urbanog muškarca. U prvoj priči "Barba" ima tabakeru, kožni notebook, balzam za bradu i bedževe kao predmete iz kolekcije, a drugoj priči pripadaju "Barba Jardin" majice, platneni ruksaci i torbe.

- Odnedavno u ponudi imamo i rupčiće za košulje, koji su idealan dodatak jaknama i sakoima - govori Jakus, inače glavni PR poznate agencije Nulaosam.
- Izuzetno sam se trudio da se "Barba" percipira kao muška marka, iako već samo ime implicira na koga se brend odnosi. Jednostavnije se u početku pozicionirati kao uniseks brend, čime stvarate veći interes, ali i ulazite u žešću tržišnu borbu s ostalima.
Kod nas je zapravo malen broj marki, barem onih modnih, koje se vežu isključivo iz muškarce, iako danas postoji mnoštvo toga što zadovoljava različite, pa i muške ukuse, a doba internetske komunikacije olakšava im dostupnost.
Smatram da je kod nas slučaj taj da su mnoge mogućnosti za muškarce još nedostupne i zbog toga jer smo percipirani kao poprilično ležereni i oni koji idu linijom manjeg otpora.

- Još je nekoliko razloga koje nadopunjuju priču oko imena, od toga što je meni kao Splćaninu i Dalmatincu ta riječ vrlo upečatljiva i gotovo svakodnevna, do toga što njome želim i geografski odrediti podrijetlo moje "bradate priče" - govori svestrani Dalibor, koji osim prema komunikacijama i modi, gaji ljubav prema pisanju i politici.
- "Barbu" danas vole - govori - sve generacije muškaraca podjednako, no ipak su nešto povezaniji s onima u dobi 30-45 godina.
- Drago mi je da muška njega ne uključuje više samo after shave i kremu po potrebi. Danas brojni brendovi nude štošta, a svijest o muškoj njezi zaista se promijenila - zaključuje naš sugovornik.
T-shirtovi osvajaju svijet Zanimljivost iz ponude jesu i majice koje su njihovi ponosni vlasnici pronijeli po cijelom svijetu. A razglednice i fotografije koje idu tome u prilog pristizale su iz cijelog svijeta, od Švedske, Grčke, Turske, Meksika pa sve do Novog Zelanda. |
"Barba" za sve Koga je od poznatih faca osvojio Barba? Mnogima se sviđa, naročito glumcima. No, kod kreiranja image kampanja ipak nastojim surađivati s osobama koji nisu toliko poznate kako bi se više prezentirao sam brend. |

