Najvažniji dnevni zadatak Parižana i “građana svijeta” jučer ujutro bio je posjetiti improvizirani “Brasserie Gabrielle”u glamuroznoj Grand Palais, gdje je francuska modna predvodnica – kuća Chanel – u okviru pariškog tjedna mode predstavljala najnoviju kolekciju namijenjenu za jesen i zimu 2015.
Bilo je to uobičajeno mjesto za njihov show kojim uvijek dirigira Karl Lagerfeld, umjetnički direktor modne kuće, a koji, pak, svaki nastup tematski oblikuje u tolikoj mjeri da izabranim posjetiteljima redovito priredi zanimljivo iznenađenje.
Ovaj put grandioznom dvoranom sa staklenim svodom nije dominirao zlatni lav, niti su “plutale” zamrznute stijene, niti išta slično i skupo.
Doduše, u medijima se barata multimilijunskim budžetom koji Chanelobično osigurava za ovak...
Bilo je to uobičajeno mjesto za njihov show kojim uvijek dirigira Karl Lagerfeld, umjetnički direktor modne kuće, a koji, pak, svaki nastup tematski oblikuje u tolikoj mjeri da izabranim posjetiteljima redovito priredi zanimljivo iznenađenje.
Ovaj put grandioznom dvoranom sa staklenim svodom nije dominirao zlatni lav, niti su “plutale” zamrznute stijene, niti išta slično i skupo.
Doduše, u medijima se barata multimilijunskim budžetom koji Chanelobično osigurava za ovak...