U eri Instagrama i shopping centara teško je ponekad othrvati se potrebi za opskrbljivanjem najnovijim krpicama koje "uberemo" u dućanima, to nam je, u ovoj ili onoj mjeri, urođeno svima.
Stare stvari ionako dosade, a onaj tko kaže da sebi ne izgleda barem malo bolje u novoj odjeći vjerojatno se vodi onom da je grožđe nezrelo - ili je jedan od rijetkih kojima samopouzdanje ne mogu poljuljati nikakvi vanjski utjecaji (valjda ima i takvih).
Tako je kako je; suluda potreba za gomilanjem odjeće dovela je do toga da na društvenim mrežama više ne možete ni popratiti sve objave novih trendova, a čim ih upratite, dolazi neki novi... U ovom vrtlogu ludila pomama za "krpicama" nikad nije bila žešća, a svako pitanje upućeno modnim znalkinjama na Instagramu kreće od toga gdje je kupljen željeni...
StoryEditorOCM
ModaNije sve u 'parama'
'Nije sve u kupaćem, nešto je i u glavi...' : domaća voditeljica pokazuje zanosnu liniju po dalmatinskim plažama u kostimu od pretprošle godine, reakcije su očekivane
3. kolovoza 2018. - 21:47
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?