Već šestu godinu zaredom vrata nam otvara “Adriatic Gastro Show”, koji se ove godine održava od 5. do 8. veljače u Spaladium Areni. Na više od 12 tisuća četvornih metara izložbenog prostora moći će se pronaći čak 200 štandova, a više od 1000 tvrtki iz 20 zemalja će predstaviti svoj rad, trud i znanje.
Adriatic Gastro Show se pozicionirao kao glavni sajam u Dalmaciji, ali i šire. Uspjeli smo postići svrhu: spojiti ponudu i potražnju. Svi hotelijeri dolaze vidjeti što je novog u ponudi, što se zbiva. Prešli smo i okvire Spaladium Arene, jer već sada su popunjeni svi turistički smještajni kapaciteti u našem gradu - ponosan je bio Stipe Šamija, direktor Sajma.
U pravo vrijeme
Ovaj festival gastronomije i turizma nema samo izlagački dio, već obiluje i bogatim popratnim programom. Ono što će posjetitelje najviše obradovati su neizbježni kulinarski “okršaji” (cooking show), a bit će organizirani i posjeti hotelskih lanaca, brojne prezentacije, poslovni susreti i stručna predavanja.
Upravo time se može pohvaliti Hrvatska gospodarska komora, čija je poslovna tajnica sekcije zajednice pustolovnog turizma pri Županijskoj komori Split Nataša Bušić predstavila forum koji će biti organiziran kroz dva dana sajma.
Zadovoljstvo nam je bilo organizirati edukaciju, ono što nas je iznenadilo jest interes, jer smo opsegom tema uspjeli popuniti kapacitete na oba panela. Jedan ćemo dan govoriti o raspoloživim modelima financiranja, kao i o primjerima dobre prakse održivog turizma, o brendiranju, o obiteljskom smještaju.. - nabrojila je Bušić svu silu tema.
Stipe Čogelja, pročelnik županijskog Upravnog odjela za turizam i pomorstvo, u ime župana Blaženka Bobana je pozdravio prisutne i kazao da se izvrsna suradnja Županije i “Adriatic Gastro Showa” planira nastaviti i dalje.
U ime Grada Splita Pave Zaninović je kazao da je vrijeme održavanja Sajma pogođeno, jer se radi o predsezoni, taman kada turistički djelatnici imaju vremena za obići novitete.
Zajedno možemo sve, svjedoci smo da se manifestacija održava u pravo vrijeme, na pravom mjestu i s pravim ljudima. Destinacija smo velikih mogućnosti, ali i izazova, pa su nam ovakvi sajmovi pravi promotori našeg turizma - kazala je Alijana Vukšić, direktorica Turističke zajednice Grada Splita.
Joško Stella, direktor TZ-a Splitsko-dalmatinske županije, kazao je da ga raduje sve raniji booking, koji je bolji nego lani. Ne strahuje, kazao je, ni od Brexita, jer imamo godinu dana na raspolaganju za pripremu na promjene, a ne boji se ni koronavirusa. Josip Bužančić, prvi čovjek marketinga “Adriatic Gastro Showa”, najavio je i nekoliko noviteta na festivalu “dobre spize”:
Raduje nas suradnja sa strukovnim školama, tako da ćemo u okviru sajma imati i natjecanje mladih chefova, svoje vještine će nam prezenirati i barmenice, predstavit će se i internacionalni slastičari - nabrojao nam je Bužančić samo dio događanja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....