Kritičari koji negoduju zbog toga što mladi sve više vremena provode zagledani u ekrane mobitela ne razmišljaju toliko o tome koju platformu oni gledaju. Međutim, razmišljaju tijela koja to prate jer to ovisi o cijenama oglasa i prestižu kompanije.
Tako su, prema podacima koje je prezentirao Atlas VPN, a obradio Meltwater, korisnici TikToka na njemu lani proveli 282 sata, odnosno 23 sata i 28 minuta mjesečno, što je za tri sata i 51 minutu više nego 2021. godine. Platforma YouTube, koja ima oko 2,5 milijarde aktivnih korisnika mjesečno, na drugom je mjestu, a korisnici su na njoj lani prosječno mjesečno provodili 23 sata i devet minuta. To je prvi put da prema ovim mjerenjima YouTube nije na prvome mjestu, piše ICT business.
U mjerenju su se pratile dobne skupine od 16 do 64 godine.
Tri platforme kompanije Meta, Facebook, WhatsApp i Instagram, zauzele su od trećeg do petog mjesta. Na Facebooku su korisnici prosječno mjesečno provodili 19 sati i 43 minute, na WhatsAppu 17 sati i 20 minuta, a na Instagramu 12 sati.
Slijede Line, popularan u Japanu, s 10 sati i 59 minuta, Twitter pet sati i 28 minuta, Telegram tri sata i 57 minuta, Snapchat tri sata i deset minuta te Facebook Messenger tri sata i sedam minuta, piše ICT business.
Promjene se događaju na različitim područjima, pa tako i na internetskim platformama, koje su itekako podložne promjenama trendova i moda. Hoće li brzo nastupiti trend manjega korištenja društvenih mreža, teško je prognozirati. Ali po svemu sudeći, neće tako skoro.