StoryEditorOCM
Društvena mrežane želi šutjeti

Novinarka imala grozno iskustvo u splitskom restoranu: ‘U pi*** materinu. Vi domaći!‘. Manager: ‘Duboko se ispričavamo‘

Piše V. P.
8. listopada 2024. - 08:30

Jedna novinarka (podaci poznati redakciji) na društvenim je mrežama opisala neugodno iskustvo koje je doživjela u poznatom splitskom kafiću i restoranu. Njenu objavu, uz dopuštenje, prenosimo u cijelosti:

 

Na znanje i ravnanje!

Poslala sam im, ali evo i širem puku, domaćima pogotovo.

Sram ih bilo!

Poštovani,

nikad u životu nisam nikome napisala lošu kritiku, a novinarka sam, no ono što smo jučer doživjele u vašoj kavani ponukalo me da potražim sve moguće kontakte kako bih vas upozorila na sramotno ponašanje osoblja.

Dakle, jučer oko podneva, nas 8 prijateljica pitalo je može li se popiti piće, rečeno nam je - samo unutra i da niste spajale stolove. U redu, malo čudan odgovor upućen ženama od 50+, dakle ne balavicama, ali zanemarile smo i sjele.

Nakon pola sata da nam nitko nije prišao uzeti narudžbu, brojim konobare, 3 iza šanka, 4 okolo, promet osrednji. Zamolimo da nas netko posluži možda barem kolačima. Ništa.

Na to stariji konobar motaje mlađem kolegi da nas posluži, a on šireći ruke na sav glas, na sred sale urla "U pi*** materinu, sad i njih moram!". Ispričavam se na rječniku, ali to je jedina rečenica koju smo čuli od vašeg osoblja u pola sata čekanja za stolom. Naravno da su i ostali, uglavnom neposluženi gosti, ostali zgroženi.

Shvativši da je cilj konobara, njih 7, da gosti sami odustanu, odlazimo, a jedna od nas ljubazno kaže onom starijem među njima kako je ponašanje krajnje neprimjereno za jedan takav krasan objekt i lokaciju, te da će doći zima, ali mi npr. više nećemo dolazit na čaj i kolače. Njegov odgovor bio je: vi domaći nam uopće i ne trebate dolaziti!

Sramota ste za grad, Hrvatsku, turističke radnike i s guštom ću ovaj doživljaj napisati i na Tripadvisoru i društvenim mrežama.

Zbogom! - napisala je novinarka.

Inače, taj objekt na Tripadvisoru ima ocjenu 3.5, a na Googleu 3.6. Mogu se pronaći šarolike recenzije, kako one pozitivne, tako i negativne, kojih je ipak manje. O svemu smo upit poslali i u spomenuti restoran, a evo što su nam odgovorili.

‘Duboko se ispričavamo‘

Poštovani,

Povodom Vašeg neugodnog iskustva u našem objektu duboko se ispričavamo zbog ponašanja naših djelatnika čiji čin nema opravdanja i bit će adekvatno sankcionirani. Vjerujemo da se ovakve situacije više neće događati i da ćete nam pružiti priliku da vratimo Vaše povjerenje.

F&B Manager

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2024 01:24