Kad se u ponedjeljak 14. srpnja upale svjetla na Peristilu i Verdijevom “Aidom” započne 60. splitsko ljeto, tek će se po završnom pljesku znati je li Dražen Siriščević postavio svoju debitantsku opernu režiju uspješno ili ne, tek tad će se znati je li Nikša Bareza uspješno dirigirao, znat će se koliko je koji solist bio uvjerljiv u svojoj ulozi, ali dotle...
Dotle će se pred publikom pokazati više od tri stotine različitih kostima koje ove godine kreira Juraj Zigman. Samo nekoliko dana prije velikog finala on suvereno vlada krojačnicama HNK Split, okružen stotinama metara platna ukrojenog u kostime vrlo prepoznatljivog “zigmanovskog” štiha.
Tamo, na drugom i trećem katu zgrade splitskoga kazališta, kamo smo zavirili četiri dana prije generalne probe...
Dotle će se pred publikom pokazati više od tri stotine različitih kostima koje ove godine kreira Juraj Zigman. Samo nekoliko dana prije velikog finala on suvereno vlada krojačnicama HNK Split, okružen stotinama metara platna ukrojenog u kostime vrlo prepoznatljivog “zigmanovskog” štiha.
Tamo, na drugom i trećem katu zgrade splitskoga kazališta, kamo smo zavirili četiri dana prije generalne probe...