![nevidljivi_grad10-210715](https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2015/08/16/AAA/nevidljivi_grad10-210715.jpg)
Glazbeni sadržaj 60. splitskog ljeta nije ispunio očekivanja. Oskudni operni repertoar vrlo rano se iscrpio, a koncerti su, kao i prijašnjih godina, pokazali nedostatak koncepcije i uporišta u klasičnom recitalu. Mnoge su izvedbe bile oskudno posjećene, a to je problem o kojem organizator mora ozbiljno razmišljati.
Najveće operno postignuće je povratak Verdijeve “Aide” na Peristil. Njezina je premijerna izvedba posezala više za izvanjskim efektima (živopisni i blještavi kostimi Jurja Zigmana) nego za unutarnjom dramom, temeljnom okosnicom jednog od Verdijevih opernih vrhunaca. Na takvoj je površini plutala i režija Dražena Siriščevića.
Prekrasna glazba i potresni sukobi među protagonistima ostali su u sjeni. Među pjevačima najdojmljiviji je bio Ivica Čikeš kao R...
Najveće operno postignuće je povratak Verdijeve “Aide” na Peristil. Njezina je premijerna izvedba posezala više za izvanjskim efektima (živopisni i blještavi kostimi Jurja Zigmana) nego za unutarnjom dramom, temeljnom okosnicom jednog od Verdijevih opernih vrhunaca. Na takvoj je površini plutala i režija Dražena Siriščevića.
Prekrasna glazba i potresni sukobi među protagonistima ostali su u sjeni. Među pjevačima najdojmljiviji je bio Ivica Čikeš kao R...