Jedan od prvaka moderne danske kinematografije i pokreta “Dogma“ Thomas Vinterberg (“Proslava“, 1998.) nastojao je ne misliti puno o tome hoće li osvojiti europskog Oscara u nekoj od više kategorija za koje je njegov najnoviji projekt “Lov“ bio nominiran (najbolji film, režija, scenarij i muška uloga). S pojedinim se filmovima iz jake konkurencije na EFA-inoj dodjeli “Jagten“ već natjecao u Cannesu (npr. Hanekeov “Amour“) i osvojio nagradu za glumca Madsa Mikkelsena, kao i posebno priznanje Ekumenskog žirija.
Vinterberg je bio ponosan na to što je sve postigao dosad, odnosno da mu je Europska filmska akademija uopće platila put na Maltu. No, iako nam je tvrdio da se opustio i počeo uživati, da mu je svejedno pobijedio ili izgubio, ipak je priznao malu nervozu s...
Vinterberg je bio ponosan na to što je sve postigao dosad, odnosno da mu je Europska filmska akademija uopće platila put na Maltu. No, iako nam je tvrdio da se opustio i počeo uživati, da mu je svejedno pobijedio ili izgubio, ipak je priznao malu nervozu s...