Čudnu distribucijsku strategiju izveo je Netflix s nastavkom humorističnog “whodunit” krimića “Nož u leđa”, redatelja i scenarista Riana Johnsona. Činilo se da će Netflix osigurati dosad najveću i najdulju kinodistribuciju za “Nož u leđa: Glass Onion” (“Glass Onion: A Knives Out Mystery”), punih 45 dana prije premijere filma na streaming servisu u odnosu na uobičajenih tjedan-dva-tri.
”Nož u leđa: Glass Onion” je pušten u kina koncem studenoga, da bi bio povučen nakon samo sedam dana, i to nakon što je zabilježio izvrsnu zaradu od 13 milijuna dolara igrajući samo u 700 dvorana diljem Amerike. Zarada, uzgred, ne treba čuditi: Johnsonov originalni “Knives Out” se 2019. prometnuo u veliki hit s više od 300 milijuna prometa u svjetskim kinima.
Nakon...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....