Takoreći više vrijedi jedan "Cat Chaser" (1989.) s kraja osamdesetih nego jedanaest filmova Abela Ferrare iz novog milenija. Naravno, malčice pretjerujemo, no Ferrarin "Cat Chaser" dođe kao melem za oči umorne od njegovog posljednjeg "artsy fartsy" ostvarenja "Zeroes and Ones". To kažemo za "noir" triler pun mana, ali koji je unatoč tome sasvim sočan komad filma, "movie", a ne filmski roman nepovezanog pandemijskog toka/šoka svijesti.
Pa opet, mana je jednostavno moralo biti kad se čovjek prisjeti problematične povijesti "Cat Chasera". Ferrarin film snimljen je u njegovoj veoma kreativnoj fazi i kronološki smješten između "Ms.45", "Fear City" i "China Girl" s jedne strane te "Kralja New Yorka" i "Okorjelog poručnika" s druge.
K tome, Ferrara je, uz pomoć scenarista Jamesa ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....