StoryEditor
KulturaDIREKTOR 'CINEPLEXXA'

Christoph Papousek: Kino mora biti najbolje mjesto za gledanje filmova

22. studenog 2017. - 12:16
Job_0391 CP_High res

Šest godina nakon otvaranja “Cineplexx City Center one Split“ dobiva “makeover“. Splitski “Cineplexx“ će uskoro predstaviti publici najnovije 4D kinoiskustvo zvano MX4D koje pruža potpuno realističan doživljaj okoliša uz ugrađene simulatore pokreta u kinosjedalu i čak 14 specijalnih efekata.

Novost su i X MAX premium dvorana, moderno dizajnirani lounge bar te nove dvije dječje rođendaonice. U to ime, poželjeli smo doznati nešto više iz prve ruke – od Christopha Papouseka, direktora kinoprikazivačke kompanije “Cineplexx“. Za početak nas je zanimalo koliko dugo se planirala ugradnja 4D-a u “Cineplexx Split“ i zašto je odlučeno da se baš u splitskom kinu napravi MX4D nadogradnja.

- Rasprava i planiranje u našoj grupi kompanija su trajali duži period, pažljivo smo procijenili sve dobavljače i naposljetku se odlučili za primjenu američkog sustava MediaMation pod nazivom MX4D. Zahvaljujući našoj izvrsnoj dugotrajnoj suradnji sa “City Centerom one“ početkom ove godine smo odlučili uložiti sredstva u preuređenje kina i ovo je bio pravi trenutak za otvaranje prvog MX4D kina. Ono posjetiteljima pruža pojačano iskustvo i zadovoljni smo što ga na splitskom tržištu možemo po prvi put predstaviti u Hrvatskoj – kaže Papousek.

Nakon ovog preuređenja "Cineplexx Split" će biti poznato odredište za česte posjetitelje, ali sasvim novo iskustvo s još većom ponudom?
- Točno, zadovoljni smo što smo prošlih godina imali više od 1.5 milijun posjetitelja kojima ćemo na poznatoj lokaciji pružiti sasvim novi ambijent za izlazak i provođenje slobodnog vremena.

Koliko će ugradnja MX4D-a povećati box-office prihode u “Cineplexxu“?
- Očekujemo porast za više od dva milijuna kuna.

Jeste li zadovoljni s brojem posjetitelja u "Cineplexxu Split"?
- Proteklih godina se vidi stalan porast posjetitelja i jako smo zadovoljni s takvim razvojem događaja. Privlačan trgovački centar sa širokom ponudom i odličnim marketingom je također zaslužan za ovaj uspjeh.

Koliko je važno da kina stalno ulažu u nove tehnologije?
- Kino mora biti najbolje mjesto za gledanje filmova. Logično je da ulažemo u najbolje tehnologije i nudimo posjetiteljima “Cineplexxa“ priliku da iskuse vrhunsko kino iskustvo. Ne radi se uvijek o skupoj dodatnoj ponudi, već je bitna raznolikost. Posjetitelji u “City Centeru“ one moraju imati opciju odabira žele li gledati film u klasičnoj dvorani na standardnom sjedalu ili odabrati “premium“ ponudu. Imamo odlične temelje koji se baziraju na vrhunskoj kvaliteti koju sada unapređujemo - naši posjetitelji će imati najviše koristi od ovih promjena, njihov odlazak u kino će biti još bolji i pamtljiviji.  

Kako biste opisali MX4D? Kako ste se osjećali kad ste ga prvi put iskusili?
- MX4D je jako zabavan. Uvede vas u sami film. Suosjećate s likovima iz priča koje gledate. Auto-utrke, let helikoptera, scene pucnjave, sve to osjećate svojim osjetilima, to je puno više od pomičnog sjedala u kinodvorani... Bio sam jako zadivljen i rekao sam: ovo nam je potrebno i moramo svim posjetiteljima ponuditi istu mogućnost zabave.

Što mislite kako će posjetitelji u Splitu reagirati po prvi put? Nadmaši li MX4D čak i uzbuđenje iskusnog filmofila naviklog na 3D blockbustere s pojačanom razinom interakcije i uvlačenja u film?
- Mislim da će splitska publika biti jako uzbuđena! MX4D nadilazi dosadašnja iskustva i, poznavajući splitsku publiku, bit će jako zadovoljni što mogu uživati u toj tehnologiji - i bit će prvi u Hrvatskoj koji imaju tu priliku.

S obzirom da MX4D omogućava publici da proživi film zahvaljujući interaktivnim sjedalima koja su usklađena s događanjima na platnu, je li to ultimativno filmsko iskustvo koje je teško nadmašiti?
- To je doista ultimativno filmsko iskustvo, ali gledanje filma je jako individualna navika. Neki posjetitelji ne vole jesti i piti za vrijeme boravka u kinu, potpuno su posvećeni priči i ne žele da im išta odvlači pozornost. Oni možda nisu ciljana publika za MX4D. Jednako tako, dio publike se možda mora naviknuti na MX4D - još ne znamo kakve će biti točne reakcije svih posjetitelja, ali jedva čekamo vidjeti. Predviđamo da će MX4D u Splitu doživjeti uspjeh te steći veliki broj poklonika i radujemo se komentarima naših posjetitelja.   

Što mislite što bi rekla braća Lumiere, očevi pokretnih slika, da mogu doživjeti pokretna sjedala?
- Siguran sam da bi uživali. Prikazali su leteći balon s ljudima u košari i publika se uspaničila gledajući te scene. Zamislite samo pojačano iskustvo s vjetrom i pokretom...

Jesu li akcijski/blockbuster filmovi zauvijek promijenjeni nakon MX4D-a? Što je s hororima i njihovim uzbuđenjima prikladnim za 4D?
- Kao što sam ranije spomenuo, smatram da je ovo ultimativno iskustvo posebno za akcijske filmove sa scenama potjere. Također, ako volite horore MX4D također nudi pojačano iskustvo. Zamislite samo praznu stolicu za ljuljanje, a onda osjetite lagani pokret, pauk se spusti sa stropa i trnci vam prođu vratom… Naježim se već dok odgovaram na pitanje!

Za sada je više od 200 filmova prošlo MX4D transformaciju. Mislite li da će nadolazeći blockbusteri biti dostupni u MX4D formatu?
- Definitivno da! To je tehnologija budućnosti i veliki filmski studiji su toga svjesni te će sigurno najveće filmske hitove prilagoditi MX4D-u.

Znači, “Cineplexx“ će osigurati još mnogo godina kvalitetne zabave za posjetitelje?
- Da, potpuno smo predani svom poslu i hrvatskom tržištu. Kao vodeći u Regiji nismo samo fokusirani na kvantitetu; standard usluge, tehnologija i vrhunske nagrade za vjernost su nam jako važni.

Možete li usporediti “Cineplexx publiku“ u Splitu s publikama u drugim gradovima i zemljama u kojima poslujete - glavne sličnosti i razlike?
- Svaki grad ima svoje specifičnosti, ali ovdje u Splitu imamo veliku konkurenciju u predivnom Jadranskom moru i impresivnim otocima nadomak Splita. To, u kombinaciji s živopisnom atmosferom gradskog centra i Rive, predstavlja velik izazov za pozivanje ljudi na gledanje filmova. Ali, zadovoljni smo što smo imali više 1.5 milijun posjetitelja zadnjih godina koji nam se vraćaju nakon odličnog kino iskustva. Sada će biti još bolje...

Po Vašem mišljenju, koje su glavne prednosti “Cineplexxa“?
- “Cineplexx“ se nalazi u najboljem shopping centru u Splitu koji nudi mnogo toga uz samo kinoiskustvo. Na primjer, pristup i besplatan parking funkcioniraju jako dobro i direktna veza od parking etaže do kina je jako praktična. U usporedbi s konkurencijom, “Cineplexx“ nudi širok raspon kinoatrakcija i, štoviše, izvrstan program za ciljane večeri. Naša “Ladies Night“ večer jako je popularna kod posjetiteljica, a “Family Day“ pruža veselje mlađoj publici dok tisuće djece slavi svoj rođendan u našem “Cineplexx“ kinu.

Čini se da je kino unutar shopping centra dobitna kombinacija - koje su glavne prednosti “Cineplexxa zbog lokacije unutar “City Centera one“?
- “City Center one“ ima izvrsne marketinške kampanje i njegov imidž je jako pozitivan te ga Splićani obožavaju. Kombinacija naših ponuda (“City Centera one“ i “Cineplexxa“) je veliki plus za posjetitelje. Pogledajte samo Žutu srijedu! Privlačimo iste ljude, zajedno oglašavamo usluge, kombiniramo specijalne ponude i aktivnosti u shopping centru… Mnogo radimo na “co-brandingu“ i sa “City Centerom one“ to funkcionira jako dobro. To je odličan primjer suradnje shopping centra i kinooperatera.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

21. siječanj 2021 16:26