Dašak Cannesa osjetio se 1. listopada u splitskoj “Kinoteci“ na projekciji njemačko-austrijske komične drame “Toni Erdmann“ redateljice Maren Ade, premijerno prikazane u sklopu ciklusa “Vukovar (Film Festival) u gostima“. Svatko tko je bio na canneskom festivalu znade ponašanje tamošnjeg auditorija. Akreditirani filmski kritičari i novinari ponizit će neki film hukom negodovanja i zviždukom prezira ako im ne odgovara, recimo Refnov “Samo bog prašta“. Opet, oni će častiti euforičnim aplauzom i grlatim (o)smijehom neke filmove prigušena humora koji nisu u osnovi “ha-ha“ smiješni (“Samo ljubavnici preživljavaju“ Jima Jarmuscha, “U glavi Llewyna Davisa“ braće Coen), valjda kako bi “snobovski“ dali do znanja da shvaćaju šale nedokučive “prosječnom“ kinogledatelju.
Autor ov...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....