Posrnula, grešna žena, “madonna“, prostitutka. Dosad je Marija Magdalena tradicionalno bila portretirana kao takva. Patrijarhalno i predrasudno viđenje Magdalene, inače zasluga pape Grgura I, nastanilo se u povijesti, pa i filmu. Kinematografiji nije smetala njezina putena, “grešna“ karakterizacija, utjelovljena u seksepilnoj Monici Bellucci koja ju je glumila u “Pasiji“ Mela Gibsona. Naprotiv, bila je pogodna za kontroverzne (re)interpretacije kao, recimo, u Scorseseovu “Posljednjem Kristovom iskušenju“.
Isus (Willem Dafoe) ima tajnu vezu s “židovskom prostitutkom“ Magdalenom (Barbara Hershey), spašava je od kamenovanja razularene rulje riječima “tko je bez grijeha, neka baci kamen prvi", vodi sa njom ljubav i dobivaju dijete. Nešto slično, na čemu je kapitalizirao i “Da Vincijev...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....