Definicija "midnight madness" festivalca, "Mandy" se ne mora nužno gledati u ponoć. Naglasak je ovdje ionako ponajprije na čistom "ludilu", ponoćnom ili podnevnom, svejedno. Potpisnik ovih redaka je, tako, pogledao "Mandy" oko podneva u londonskom kinu "Prince Charles Cinema" i ostao zatečen ultra-kultnošću filma i nesvakidašnjim "retro" iskustvom, audiovizualno opijajućim, imerzivnim ludilom.
Jednako kao i prošlogodišnjoj "Osveti" Coralie Fargeat i "Upgradeu" Leigha Whannella, čak i više, "Mandy" ne gine status kulta. Redatelj Panos Cosmatos projicirao je jedinstvenu, halucinantnu viziju žanrovskih osamdesetih (akcija, horor, fantazija) s mnoštvom upečatljivih, nadrealno dobrih kadrova i fascinantnih, proganjajućih kompozicija neprežaljenog skladatelja Johanna Johansso...