Uhodana špranca prebacivanja Disneyjevih animiranih klasika u igrane filmove se nastavlja i "Kralj lavova" je već treći ovogodišnji takav projekt hollywoodskog "major" studija nakon "Dumba" i "Aladina". Nećemo se lagati: Disney poseže za arhivom iz komercijalnih pobuda, da zgrne još par stotina ili milijardu dolara na račun brendiranog proizvoda, jer lakše je reciklirati nego smisliti neku novu franšizu.
Nagrađen dvama Oscarima, "The Lion King" je jedan od najprepoznatljivijih franšiznih brendova ovog studija (nastavci, mjuzikli...), još uvijek broj jedan tradicionalno animirani (2D) blockbuster u povijesti kinematografije i drugi najveći kinohit 1994. iza "Forresta Gumpa" (pozicioniran ispred "True Lies").
Jednostavno, morao je i on doći na red za Disneyjevu crtić-u-film tr...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....