“Kingsman je škartiran.“ – “Kingsman: Zlatni krug“ (2017.)
Dogodilo se točno ono od čega smo potiho strepili: “Kingsman 2“ je u odnosu na sjajni izvorni film kao “Kick-Ass 2“ naspram fenomenalnom prvom, dakle dvostruko slabiji i prilično razočaranje. Zašto navodimo “Kick-Ass“ kao primjer? I “Kick-Ass“ i “Kingsman“ potpisuje britanski redatelj Matthew Vaughn. koji je bio (de)konstruktivan prema omiljenom žanru superjunačkog i špijunskog (Bond) filma u vidu subverzije, ironije i parodije. Za njih je Vaughn napravio nešto poput McTiernana i Cravena u “Posljednjem akcijskom junaku“ i “Vrisku“, prevratničkim (post)modernim rasadnicima samosvjesne metafilmičnosti i žanrovske intertekstualnosti devedesetih s trajnim reperkusijama u dvijetisućitima.
Likovi “Kick-Assa“ i “Kingsmana“ ...